Själv tycker jag det var lite halvt segt ifrån början Men det är ju alltid en början, senare blev det lite bättre. Tror de är mest för Criusing var då på stan, mkt folk var de där nere iaf
Annars en trevlig träff, inge bråk o eller annat skit. Bara smatter smäller ifrån MIN och ANDRA bilar ! (HELT TOPPEN)
Hoppas de någon som fixar en till träff innan sommarn är slut ? Någon som tog bilder som kan lägga ut ?
Själv tyckte jag det var lite segt, kändes som att det blev lite för stressat eftersom alla skulle ner på cruisingen. Men det var ju trevligt så länge det varade!
Den lilla stund som jag hann vara där (biltvätten tog längre tid än väntat, äckliga flygfän och tjära...) så hade jag då trevligt. Rätt skapligt med folk och många fina bilar, men cruisingen lockade för dom flesta (inklusive mig) så man blev ju inte så långvarig. Men vi får väl ta en träff till snart igen, innan sommaren är över.
Om vi ska snacka om vilkens bil var snyggas så var dock inte saaben snyggast, där emot så var den Gula golf turbo snyggast. För den var båda fin ut/in/motor ! Sedan gick den FAN bra med
Men alla har olika smaker
Min bil hördes iaf, men inte snyggast, de kan ja vara ärlig att den inte ÄR
Om vi ska snacka om vilkens bil var snyggas så var dock inte saaben snyggast, där emot så var den Gula golf turbo snyggast. För den var båda fin ut/in/motor ! Sedan gick den FAN bra med
Men alla har olika smaker
Min bil hördes iaf, men inte snyggast, de kan ja vara ärlig att den inte ÄR
Ja nog hödes din bil och det lät som du hade ett skapligt laddluft lekage