3251
Sök

Eftersnack Bilträff i KARLSHAMN 25/7

90 Inlägg
26 juli 2009
Trådstartare
Tack för en trevlig kväll  alla

jag o vovven min

BMC Trial
9 Inlägg
26 juli 2009
Tack alla som kom till träffen och visade att detta intresset är himla stort...

Vi får ju iaf säga en sak vi hade tur med vädret, såg inte så lovande ut ett tag där smile

Återigen tack för visat intresse....

P.s håll ögonen öppna kanske kommer upp en ny tråd snart med en ny Bilträff i Karlshamn.

//CSC Crew

6 Inlägg
26 juli 2009
va mkt skoj ikväll:D fint väder och fina bilar..
Hoppas på träff snart igen...

Måste bara tacka salle som försökte hålla iordning allt, men tyvärr lyssnade inte så många på han.. bra gjort salle:P

248 Inlägg
26 juli 2009
Tack för en super trevlig kväll! hoppas de blir fler träffar!

besök min projekttråd BMW 330 ci widebody
| Dn Bilradio | Styling4u |

BMC Trial
9 Inlägg
26 juli 2009
mm Salle får faktiskt ha ett Tack från mig smile han fixade så att folket inte stod på gatan big_smile

Tackar så mycket..

Fartdåre!
592 Inlägg
26 juli 2009
Var en trevlig träff detta ju. Första gången ja var i karshamn på något sådant. E ju nyinflyttad till bromölla så man fick ju ut o se sig omkring lite. Ja e iaf ganska säker på att ja kommer att dyka upp fler gånger. För de blir väl fler träffar i karlshamn??

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

1 Inlägg
26 juli 2009
Tackar för en trevlig träff. Det gjorde ni bra grabbar.

62 Inlägg
26 juli 2009
Lite dåligt med folk i början fast de blev ju bra de med sen redigt lyckad träff smile

39 Inlägg
26 juli 2009
ah fan att man missade det sad
får ta och boka nästa gång och hoppas jag hinner fixa lite mer på bilen ^^

Skattlösa bergen
213 Inlägg
26 juli 2009
Ja det blev ju väldans trevlit igår..

Hillbilly
206 Inlägg
26 juli 2009
ja det var en lyckad kväll.

Living my life sideways!

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
26 juli 2009
jo jag ger alla som arrangerade detta en applåd för det blev lyckat!
synd bara att länsman skulle dyka upp...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

506 Inlägg
26 juli 2009
Tackar för en mkt bra kväll! Är ju inte nerefrån så jag blev redigt överraskad av att det va så mkt folk å bilar! Inser ju nu att jag får ta med mig min Nissan ner nästa gång d e träff!

Born to be wild and crazy

driver with style
800 Inlägg
26 juli 2009
Riktig lyckat kväll! big_smile jag tackar alla för denna kvällen!
spec csc-crew som gjorde ett sådant bra jobb igår!

å man få jo inte glömma salle som ställe upp å styrde! wink

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se

BMC Trial
9 Inlägg
26 juli 2009
ventohuan skrev:
Var en trevlig träff detta ju. Första gången ja var i karshamn på något sådant. E ju nyinflyttad till bromölla så man fick ju ut o se sig omkring lite. Ja e iaf ganska säker på att ja kommer att dyka upp fler gånger. För de blir väl fler träffar i karlshamn??

Vi lär arrangera mer träffar ska du/ni se...

När detta var så lyckat som det ändå var.

Men jag har ännu bara sett lovord.. finns det inget negativt? för negativit är bara bra kritik för oss.

Då vet vi till nästa gång vad vi gjorde fel. vill ni inte skriva det här så är det bara att skicka ett pm till mig smile

//CSC Crew Jaqpaq

334 Inlägg
26 juli 2009
ventohuan skrev:

Själv klart blir det det!
/CSC Crew

Just... Awsome!

3 Inlägg
26 juli 2009
hej! om man nu vill gå me i forumet, så till vilken mejl ska man då skicka till. läste på en annan tråd att man skulle skicka först innan man gick me men har gjort tvärtom, så nu skulle ja behöva en mejl att skicka till. så inget blir fel.

334 Inlägg
26 juli 2009
TACK alla för att ni kom! Tycker det blev en helt klart godkänd kväll!
Folket måste bara våga köra mer annars var det skit bra! smile
Och tack Salle för att du hjälpte till..

Just... Awsome!

3 Inlägg
26 juli 2009
coupeboy skrev:

hej! om man nu vill gå me i forumet, så till vilken mejl ska man då skicka till. läste på en annan tråd att man skulle skicka först innan man gick me men har gjort tvärtom, så nu skulle ja behöva en mejl att skicka till. så inget blir fel.

VAG Tekniker
101 Inlägg
26 juli 2009
Måste tacka alla som kom för en mycket trevlig dag / kväll. Och Salle ska ha ett stort tack för sin insats.
Det var långt ifrån perfekt men det var en mycket bra träff.
Vi får hoppas på att det kommer mera folk framöver och fler som vågar ställa upp och köra.
Det var dock en hel del trimmade bilar som kom vilket var över mina förväntningar. BMW turbo, Supror som gick väldigt fint, Z06a... ja de va synd att det inte var fler som vågade ställa upp som sagt.
+ Folk borde inte vara så rädda för konstapel blå.

Är det någon som har några förslag till förbättringar?

Linee skrev:
coupeboy skrev:

Du kan skicka mail till antingen babylonsjukan20@hotmail.com eller Wi_iw@live.se så fixar vi det.
www.testdemons.forum24.se är adressen.

Sök