mulleina skrev:
du ska inte ta bort biltemamärketpå batteriet också
nä men detta blir snyggt, rolig dokumentation på bilen
Tar man bort alla märkena så tror jag inte att garantin gäller, om man nu skulle råka få användning för den.. men jag funderar på att "klä" batteriet
o_lindh skrev:
Jag tycker nog att bilen är värd ett originalfilter. Det kan ta tid att få upp oljetrycket med ett biltemafilter.
Klart vi vill se updates
Jo bilen är helt klart värd det, men just nu måste jag köpa det jag har råd med..
skall bli riktiga grejer sen!
Braweheart skrev:
Låter bar att du gillade mitt inlägg.. Det är meningen det..
Ang biltema så är det värsta jag vet att dem märker allt med sitt namn.. Det suger.. Jag har gjort likadant med filtret..
Kan förstå att du lämnar bort undersidan på blästring..
Coolt med så gammal dokumentation till bilen..
Klart vi vill se en update ikväll..
Jo, det är lite trist att man inte kan köpa nåt där utan att det står biltema på det..
iofs inget fel på biltema enligt mig!
The_simpsons skrev:
mycket kul projekt! kommer följas
Tackar och gör gärna det!
Volvo544special65 skrev:
Ajajaj säger jag på punkt 4... Det innebär troligen utnött låsnäsa på den dörrstolpen och de är MYCKET svåra att hitta i fungerande skick.
Vad menar dom med punkt 4? jag tycker att dörren stänger ordentligt :S
Braweheart skrev:
Volvo544special65 skrev:
Ajajaj säger jag på punkt 4... Det innebär troligen utnött låsnäsa på den dörrstolpen och de är MYCKET svåra att hitta i fungerande skick.
Låter lite halv jobbigt det
Jo, det låter väldigt jobbigt.. om det nu inte redan är lagat, för jag tycker inte att det är nåt fel på den..
patrikke skrev:
Volvo544special65 skrev:
Bild på det?
Kanske jag har den delen på min pv?
Om det nu är nåt fel på min och det är svårt att hitta, så vore det kanon om du hade det