fast någon extrem finish blir det väl kanske inte, men bättre än innan åtminstone!! dock har jag lite svårt att fota under arbetets gång, då det redan är gjort men jag lägger upp bilder senare ikväll!
du har nog bättre bläster å så än vad jag har vi blästrar med en pytteliten kompressor, skit jobbigt.. ska nog ta med min min stora kompressor till garaget, har ändå typ ingen nytta av den i garaget här hemma just nu, då det är fyllt av en ford -59a..
ääh, gnäll inte på min fina gamla kompressor! måste ju ha något som jobbar i garaget! och det gör den, det vill jag lova!
jo, jag gnäller blästrade på min trumma i typ 20minuter igår, fick rent typ 2x10cm men jag tror att jag har lyckats övertala mina föräldrar om att få ta med våran stora kompressor! jag hoppas de! pappa va lite tveksam
ääh, gnäll inte på min fina gamla kompressor! måste ju ha något som jobbar i garaget! och det gör den, det vill jag lova!
jo, jag gnäller blästrade på min trumma i typ 20minuter igår, fick rent typ 2x10cm men jag tror att jag har lyckats övertala mina föräldrar om att få ta med våran stora kompressor! jag hoppas de! pappa va lite tveksam
kommer du något idag? jag börjar jobba klockan 1700, men tänkte va i garaget några timmar nu iaf!
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 524 Inlägg
28 oktober 2010
dadde skrev:
farbrorbozze skrev:
fixar du mina fettkoppar åxå?
du har nog bättre bläster å så än vad jag har vi blästrar med en pytteliten kompressor, skit jobbigt.. ska nog ta med min min stora kompressor till garaget, har ändå typ ingen nytta av den i garaget här hemma just nu, då det är fyllt av en ford -59a..
Jaaa visst har jag bättre blästerskåp men det är ju stopp i det sen ett par år tillbaka ingen som gjort rent det & köpt ny sand
Haha. Här var det hårda bud Själv tycker jag det ser toppen ut jag
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Svart så långt ögat kan nå! hoppas gubbarna på svenskbilprovning blir lite förvånade när dom kikar på den sen Dock kommer golvet och allt sånt under se förjävligt ut... men ändå!
Krängningshämmaren såg lite tråkig ut
Fixar ordning detta, kanske köper nytt sen.. Får se
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 524 Inlägg
29 oktober 2010
Ny gummi skyddssats & nya fettnipplar till bärarmarna & styrstagen så allt går att smörja , sen är det lugnt med resten finns minst tre olika satser på VP beroende på hur mycke man behöver byta.
Senast redigerat av farbrorbozze (29 oktober 2010)
Ny gummi skyddssats & nya fettnipplar till bärarmarna & styrstagen så allt går att smörja , sen är det lugnt med resten finns minst tre olika satser på VP beroende på hur mycke man behöver byta.
jo, men gängorna var inte helt bra.. så jag vet inte hur jag ska göra men vi får se! känns som att man kanske borde byta till nya när man ändå håller på?