Nu kan jag inte hålla mig...
"Uttrycket -"Less is More" löper som en röd tråd genom detta bygge"
Aluvinge,kristallkrona, japsdämpare (såg att du skrev att vissa japsbilar även har det, funderat på varför? Såg även att dem ska väck från din bil o det lät mkt vettigt.),tribaler,grönt-blått neon osv osv.
Utan att kasta onödig skit så måste jag ändå få säga att det inte är Paul som tappat fotfästet av er två...
Sen din "förklaring" till Crozzfire fann jag ganska komisk. Inget illa menat men det var väl ändå lite humor med där hoppas jag?.
Har inget emot att folk bygger sina bilar som de vill. Men när de kallar sitt bygge för något som absolut inte stämmer, så stör det mig.
Lycka till med byggandet och att vi får se lite me riktiga "less is more" takter framöver, eftersom du verkar eftersträva det?.
Hare fint!
MVH Janken
Senast redigerat av Janken (17 augusti 2009)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"