Tycker det ser helt okej ut.
Roligt att du fick upp bilder, och synd att folk inte kan hålla sig vuxna.
Jag ska vara ärlig - jag skulle inte gjort många av sakerna i bygget, men jag tycker det blev ett bra resultat. Många struntar i små höjdskillnader och rinningar i färgen, men allt sånt ser bra ut på de bilder jag kan se.
Kristallkrona i en sportbil får jag lite svårt att se, men det är mest att jag får för mig att den gungar mycket vid hård körning. Neon - klockrent när det är mörkt och man vill att folk ska kunna se det man gjort så med detta bygge passar det bra.
Osthyvlar hör dock hemma i köket eller på rena racebilar. På vissa bilar ser det bra ut, på vissa inte - men jag vill inte se dem i trafiken. Vad som finns på utställningar är upp till var och en.
Sen tycker inte jag det är något fel på japsdämpare när de sitter under bilen och bara det efter dämparen sticker ut. Men monterar man ljuddämparen halvt utanför bilen som var mode ett tag så ser det mindre bra ut, men ska det bytas ska det bli intressant att se skillnaden.
Fortsätt skicka upp bilder, och alla bilder du lagrar på gorg och nyttjar [ img ] kommer bli lagom stora för forumet, och för att göra allt riktigt enkelt går det att ladda upp bilderna medan man skriver uppdateringarna. (Bara tips så det ska gå smidigare.
)
Lycka till med resten.