Nu skall det fortsättas med massor av andra detaljer för att få den så nära fast and furious stilen som möjligt, massa mätare skall in och neon/diod ljus, inklusive musik etc.
INREDNING:
innelist vänster moddad för mätare (x) mätare i satta (2/2) Golv lister, lackade och "dekal lackade" (2/4) mer inredning kanske kommer.
NEON/DIOD RÖR:
Fram centralt (x) fram vänster (x) fram höger (x) i Hooden (x) förare (x) passagerare fram (x) taket (/) på gång. bagage luckan (x) (3x 12" gröna)
Ljudisolera bättre* snygga till det som är stylat för länge sedan och göra om sånt jag inte är nöjd med.* Golv lister, lackade och "dekal lackade" (2/4)
ser rätt ok ut men tycker du ska redigera första inlägget och göra en lista med vad du har gjort / ska göra brukar va kul och läsa hur långt folk kommer oså=D
nu har en sport ljuddämpare inhandlats. har lite planer för bakspoilern ^^ kommer att köpas en ny, på skroten eller något, mitt centrerad pipa* kommer bli fränt
då tas projectet upp lite då det ändå är så kallt ute, håller på att lacka om alla detaljer inne i kupén, och jag gör det med 2mm bred pensel, gissa om det tar tid men det blir bra. dom stora hellackade detaljerna kommer tas ut o lackas om orkar inte måla typ 0.3m^2 bitar med 2mm pensel
skickar in lite bilder vart jag får målat o lackat mvh