3322
Sök

Stylingtips 240

51 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
Tjenare!
Jag funderar på om jag ska köpa ett par eyelids och vinge till min 240 eller inte.
Vill fortfarande ha den relativt orginal..

Vad tycker du?

ljudet av skrikande däck får mig att slappna av.

205 Inlägg
31 juli 2009
Jag tycker du ska tycka själv! För det är din bil, och du som ska köra den.

51 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
Janosch skrev:
Jag tycker du ska tycka själv! För det är din bil, och du som ska köra den.

Ja men är det verkligen snyggt med eyelids på 240? eller ser det bara konstigt ut? hmm

205 Inlägg
31 juli 2009
Jag är inget fan av 240 direkt. Jag tycker dom ska vara stilrena och original. Då är dom som häftigast smile

51 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
Ja, jag är lite osäker på vad jag vill göra med den. Man ska ju inte ändra för mycket..
Tack för svar smile P.S. Gillar att du kör uno! Vi har en 85 (tror jag) som syrran ska ta över när hon skaffat körkort smile

hej vad gör du?
416 Inlägg
31 juli 2009
Ingen vinge på 240, usch va fult

"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"

Forummoderator
26 339 Inlägg
31 juli 2009
volvo244-87 skrev:
Tjenare!
Jag funderar på om jag ska köpa ett par eyelids och vinge till min 240 eller inte.

Vad tycker du?

Vad sjutton är eyelids för nåt..?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

x40
1 209 Inlägg
31 juli 2009
AirOne skrev:
volvo244-87 skrev:
Tjenare!

Vad tycker du?

hehhe jag faktist tänkte fråga detsamma..big_smile

Volvo S40 turbo.

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
31 juli 2009
skall du på med en vinge skall det ju isåfall vara en Grupp A vinge, något annat passar nog inte så bra..

Forummoderator
26 339 Inlägg
31 juli 2009
Xoff skrev:
skall du på med en vinge skall det ju isåfall vara en Grupp A vinge, något annat passar nog inte så bra..

Tycker min passar rätt bra till 240. Inget monster på något sätt. Något rundad i kanterna men annars "raka" linjer.

https://www1.garaget.org/archive/20/19631/39600/39600-1402819.jpg

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

51 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
mr_Hasse skrev:
AirOne skrev:
volvo244-87 skrev:
Tjenare!

Vad tycker du?

hehhe jag faktist tänkte fråga detsamma..big_smile

Ögonlock smile sådana där som får bilen att se lite aggressiv ut

51 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
AirOne skrev:
Xoff skrev:

Tycker min passar rätt bra till 240. Inget monster på något sätt. Något rundad i kanterna men annars "raka" linjer.

Ja den är helt klart snygg! Är det en sån där man fäster i skarven på bakluckan? vart finns dom att få tag i till bra pris? smile

Darth Vader
1 644 Inlägg
31 juli 2009
Snälla skippa ögonlocken! Det ser endast tatigt och fattigt ut, likadant på 740. Ögonlock gör sig inte på dessa bilar, på många bilar är det snyggt, men absolut inte på 2/700-serien

Braaaaap?

Darth Vader
1 644 Inlägg
31 juli 2009
Xoff skrev:

R-kopian sitter ganska bra tycker jag, det ser du på min blåa om du vill utvärdera själv.

Braaaaap?

51 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
DoWahDiddy skrev:
Snälla skippa ögonlocken! Det ser endast tatigt och fattigt ut, likadant på 740. Ögonlock gör sig inte på dessa bilar, på många bilar är det snyggt, men absolut inte på 2/700-serien

Ja, jag har inte sätt några bra bilder så jag är lite osäker på hur dom ser ut. Men jag såg en på 740 och de var faktiskt rätt skabbigt..hmm

Trucker
1 220 Inlägg
31 juli 2009
jag skulle nog ha drage dit en sån vinge som buken har sen 17" jp fälgar, tonat 3 rutor svart, sänkt den lite, 225 däck, röda ok, liten bord i framrutan, nå fint utblås, snowcap, vita blinkers, och invändigt skulle svarta inredningen ha vare fint  dvs 4 svarta dörrsidor, svart instrumentbräda, och kanske 740 svarta skinn stolar och baksäte, jalusi ratt, vita mätartavlor, lacka listen i bilens färg dvs listen som går mitt i handsfacket och under sterion osv

Vissa är bara bättre än andra!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
31 juli 2009
Lägg pengarna på fälgarna istället

51 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
teamvolvoracing skrev:
jag skulle nog ha drage dit en sån vinge som buken har sen 17" jp fälgar, tonat 3 rutor svart, sänkt den lite, 225 däck, röda ok, liten bord i framrutan, nå fint utblås, snowcap, vita blinkers, och invändigt skulle svarta inredningen ha vare fint  dvs 4 svarta dörrsidor, svart instrumentbräda, och kanske 740 svarta skinn stolar och baksäte, jalusi ratt, vita mätartavlor, lacka listen i bilens färg dvs listen som går mitt i handsfacket och under sterion osv

Vita blinkers har jag fått idag big_smile
vart kan man få tag på schyssta fälgar och däck då?
har inte så stor budget.. hmm

Trucker
1 220 Inlägg
VW-nörd?
4 332 Inlägg
31 juli 2009
Aa fan blocket e bra

Sök