Har för tillfället 4 stycken Spaths SP18 fälgar. Ska lackera om hela bilen svart för att få en schysst lack igen och tänkte då ta tillfället att lackera fälgarna också. Nedan ser ni bild på hur dem ser ut och jag tänkte köra med en vit kontrast jämtemot det svarta på bilen. Men vet inte hur pass det kommer att bli. Om man ska göra som de svarta fälgarna fast lägga en kant runt och rama in ekrarna med vitt.
Ja många säger ju svart men frågan är ju om man ska ha en brytning mot bilens svarta stuk eller köra helsvart över hela bilen. Blir ju iof lite coolt stuk med totalt kolsvart bil. Ska ju lägga abenaum toningsfilm på framlysena också sen. Så det lutar lite åt att köra blank eller mattsvarta
Har för tillfället 4 stycken Spaths SP18 fälgar. Ska lackera om hela bilen svart för att få en schysst lack igen och tänkte då ta tillfället att lackera fälgarna också. Nedan ser ni bild på hur dem ser ut och jag tänkte köra med en vit kontrast jämtemot det svarta på bilen. Men vet inte hur pass det kommer att bli. Om man ska göra som de svarta fälgarna fast lägga en kant runt och rama in ekrarna med vitt.
jag har funderat på något liknande. Vita med svarta detaljer på ekrarna. Men svårt o bestämma sig. Jag vill inte behålla dem som dem är då det inte passar in med det silvriga till det svarta:/