Idag så har bromsarna anlänt och ser riktigt fina ut
Dessa kommer dock inte monteras förens de slutet på bygget, tills bilen rullar ut i vår
Just nu:
Väntar på svänghjul och koppling som ska balanseras, vet inte när det är klart
Väntar på lite små detaljer som är beställda hos nissan, beräknas komma på torsdag
Ska fixa min mätar hållare i a-stolpen, har bestält en universal som ska plastas in i a-stolpen så de smälter in fint, a-stolpen kommer sedan att flockas som allt annat
Och jag väntar fortfarande på utrustningen för att kunna flocka, vet inte när den dyker upp, snart hoppas jag
Ska plasta om o spackla lite i panelen i instrumentbrädan där stereon sitter, plasta in dvd-ramen, och en snygg hållare till bredbandslambdan.
Måste åka o köpa en kabel skydd så att jag kan dra kabel till batteriet i bak, och fixa med det.
Måste tig-svetsa grenröret, förstärka svetsarna och byte fläns och lite diverse
Måste även åka o köpa lite skruv för att kunna skruva fast diverse hållare och liknande o motorblocket.
Också måste jag fundera ut och tillverka ett par kuddar till motorn och växel lådan.
Det är väl det som väntas hände det senaste tiden iaf
Sen hoppas jag att lampor och bakskärmar inhandlas snart så man kan börja plasta o slipa utsidan på bilen o få den klar
Lite skriftlig update blev det idag iaf
Hoppas jag kommer ut till garaget imorn o kan börja greja lite, händer det något kul då kommer det givetvis bilder!
hade bra!
/Calle