2785
Sök

slusteg (dra kablar)

10 Inlägg
29 april 2006
Trådstartare
hej jag har problem med att dra kablar till slusteget det ska ju en till batteri till sterion och mer... behöver hjälp eller beskrivning.. /niklas sad

Evolution
1 627 Inlägg
29 april 2006
du drar en från batteriet under mattan bak till skuffen kopplar in den i steget   minus jordar du i en karosdel nära steget    remoten drar du på andra sidan bilen mot pluskabeln hoppas det hjälpte nått

Fäll ner pungen och landa

1 436 Inlägg
29 april 2006
Jag läste någonstans att man ska dra både pluspol och minuspol brevid varandra så de stör ut varandra. Detta gällde då främst när man sätter batteriet i skuffen, är det något man ska tänka på även när man drar kabel till steget?

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

21 761 Inlägg
29 april 2006
Minns du var du läste det?

1 436 Inlägg
29 april 2006
Drönirettab skrev:
Minns du var du läste det?

Nope, var på något forum men vilket vet jag inte. Därför jag tänkte att de kunniga här kunde reda ut det. wink

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

458 Inlägg
29 april 2006
Du drar alla strömkablar på ena sidan och alla signalkablar på andra sidan, annars kommer du
att få störningar som inte är så kul..

Alltså dra ström och högtalarbablar på ena sidan
och lågnivåkabel på andra sidan, om remote kabeln
sitter ihop med lågnivån så dra loss den och dra den
ihop med alla strömkablar!

Lycka till! big_smile

Sök