Nu på lördag tänkte jag att vi kunde träffas i parkerings huset Akilles. det ligger mitt emot socialen. så får vi se hur det blir med en träff i parkerings hus:)
Tid runt 8 blir väl bra:)
Denna gång kommer jag att komma med mitsan:) hoppas det kommer lite folk:)
se till o lösa parkeringsbiljett,då det är böter annars sen är det rätt mkt folk som hyr platser där inne som kan bli sura. inte för att va negativ men varför stå i p-hus när det ska va bra väder i helgen? mvh jensa
se till o lösa parkeringsbiljett,då det är böter annars sen är det rätt mkt folk som hyr platser där inne som kan bli sura. inte för att va negativ men varför stå i p-hus när det ska va bra väder i helgen? mvh jensa
jasså.. jag fick höra att de skulle börja regna imorn o hålla i sig till nån gång i mitten av nästa vecka.. har jag blivit felinformerad..:S ^^
jasså.. jag fick höra att de skulle börja regna imorn o hålla i sig till nån gång i mitten av nästa vecka.. har jag blivit felinformerad..:S ^^
Nää du har inte blivit felinformerad om väderläget. det ligger ett par lågtryck o lurar nere i danmark på väg upp, och dom innehåller mycket regn o åska. kolla själva på www.ewp.se eller www.blixtar.se
tror det hade passat bättre med garaget vid Drottninggatan.. då det oftast står bilar på botten och första plan i Akilles.. I det vid L'orient så kan man ställa sig på näst sista planet under taket om det skulle regna ?
Men som sagt blir det inte Sthlm för mig kommer jag troligen...
Edit: droppa det om vädret då mkt kan hända innan dess....
Roro du kommer me nisse och sliter däck förfan!! haha, dyker nog upp, slängde på kristians grenrör o turbo o det idag så honom ska jag tvinga med me a4an också!