3480
Sök

Inför: Träff i Parkerningshuset Akilles i Linköping 22/8

296 Inlägg
20 augusti 2009
Trådstartare
Hellu

Nu på lördag tänkte jag att vi kunde träffas i parkerings huset Akilles. det ligger mitt emot socialen.
så får vi se hur det blir med en träff i parkerings hus:)

Tid runt 8 blir väl bra:)

Denna gång kommer jag att komma med mitsan:) hoppas det kommer lite folk:)

ses där

//Mackan

82 Inlägg
20 augusti 2009
Vi kommer garanterat
Senast redigerat av Blomster (20 augusti 2009)

Sportcar for Life
315 Inlägg
20 augusti 2009
inte mycket pådrag här, lite sent att säga till också... men om de blir fler som anmäler sig så kanske jag kommer också...

144 Inlägg
20 augusti 2009
håller med Rallon.... e juh bara ett par dar kvar :S

neckwomen_88
20 augusti 2009
äsch, tar ju bara några minuter dit för linköpingsborna...alla åker ju bara runt, runt o står på brasken ändå wink

kul med initiativ!  (även om jag själv har förhinder)

lycka till!
Senast redigerat av neckwomen_88 (20 augusti 2009)

144 Inlägg
20 augusti 2009
linköpingsborna ja tongue hehe tongue en annan har en liten bit dit tongue

347 Inlägg
20 augusti 2009
Det låter ju trevligt..Vet inte redigt vart de ligger? men ska ta reda påre! smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve

37 Inlägg
20 augusti 2009
se till o lösa parkeringsbiljett,då det är böter annars smile sen är det rätt mkt folk som hyr platser där inne som kan bli sura.
inte för att va negativ men varför stå i p-hus när det ska va bra väder i helgen?
mvh jensa

108 Inlägg
20 augusti 2009
Kommer kan du ge dig på, blire nån börntävlig på köptetorp senare så ja vet om ja ska ha med ombyte wink

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar

5 Inlägg
20 augusti 2009
jag hoppas jag kan komma

oijoij-society.com
774 Inlägg
20 augusti 2009
Får se om man kan komma...

kanske blir Tyskstuk Vs Jdm i Sthlm för mig ist tongue

Sportcar for Life
315 Inlägg
20 augusti 2009
_jensa_ skrev:
se till o lösa parkeringsbiljett,då det är böter annars smile sen är det rätt mkt folk som hyr platser där inne som kan bli sura.
inte för att va negativ men varför stå i p-hus när det ska va bra väder i helgen?
mvh jensa

jasså.. jag fick höra att de skulle börja regna imorn o hålla i sig till nån gång i mitten av nästa vecka..yikes har jag blivit felinformerad..:S ^^

455 Inlägg
20 augusti 2009
De blir säkert kanon! smile

37 Inlägg
21 augusti 2009
Rallon skrev:
_jensa_ skrev:
mvh jensa

jasså.. jag fick höra att de skulle börja regna imorn o hålla i sig till nån gång i mitten av nästa vecka..yikes har jag blivit felinformerad..:S ^^

inte enligt smhi iaf... men det blir nog bra
Senast redigerat av _jensa_ (21 augusti 2009)

51 Inlägg
21 augusti 2009
Kommmer =d

Snoozy
21 augusti 2009
Rallon skrev:
_jensa_ skrev:
mvh jensa

Nää du har inte blivit felinformerad om väderläget.  det ligger ett par lågtryck o lurar nere i danmark på väg upp, och dom innehåller mycket regn o åska.   kolla själva på www.ewp.se  eller www.blixtar.se

oijoij-society.com
774 Inlägg
21 augusti 2009
tror det hade passat bättre med garaget vid Drottninggatan.. då det oftast står bilar på botten och första plan i Akilles.. 
I det vid L'orient så kan man ställa sig på näst sista planet under taket om det skulle regna ?

Men som sagt blir det inte Sthlm för mig kommer jag troligen... smile

Edit: droppa det om vädret då mkt kan hända innan dess....
Senast redigerat av __AleXx_ (21 augusti 2009)

623 Inlägg
21 augusti 2009
ha träffen i Druvan istället.. alla borde komma in i de p huset.. och höst upp brukar de inte va några bilar överhuvetaget...

nismo

184 Inlägg
232 Inlägg
21 augusti 2009
Roro du kommer me nisse och sliter däck förfan!! haha, dyker nog upp, slängde på kristians grenrör o turbo o det idag så honom ska jag tvinga med me a4an också!

"Håller det inte så är det bara skit"

Sök