Klantig som jag är råkade jag hälsa på en trottoarkant i går Fälgkanterna fick lite småsår...Stod inför valet å kvalet om jag skulle åka upp... men bestämde mig för att komma ändå
bra för jag ska stå med bucklig framskärm pga driftat med för feta fälgar...
Klantig som jag är råkade jag hälsa på en trottoarkant i går Fälgkanterna fick lite småsår...Stod inför valet å kvalet om jag skulle åka upp... men bestämde mig för att komma ändå
Skönt och inte vara ensam ! Men fasen vad jag ser fram emot träffen ! Håller alla tummar å tår på att det blir fint väder
"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."
hehe jag har gott om krigsskador på min bla kört sönder en fälg helt så jag får åka på en orinalfälg
hehe jag har gott om krigsskador på min bla kört sönder en fälg helt så jag får åka på en orinalfälg
Uscha då, lät inge vidare
It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!! ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
jag kan leva med det bilen är till för att användas hårt och då såna händer saker hehe fick skada på sidkjol och lite på bakfälgen med och sen har den ganska mycket stenskott. Men bilen ska plockas ner nu när säsongen snart är slut och så börjar det om igen... fast nästa gång på en klart högre prestanda och useendemässig nivå
jag kan leva med det bilen är till för att användas hårt och då såna händer saker hehe fick skada på sidkjol och lite på bakfälgen med och sen har den ganska mycket stenskott. Men bilen ska plockas ner nu när säsongen snart är slut och så börjar det om igen... fast nästa gång på en klart högre prestanda och useendemässig nivå
Låter underbart det Ja, alla bilar har ju sina brister ! tur det så inte alla är perfekt.. vad tråkigt det måste ha varit
Det sägs att det ska regna lite på lördag mellan lunch fram till 4-6 på eftermiddagen.... men endast 1-2mm lr nå så det bör ju inte bli nått hinder iaf
Ja gränsen när det ställs in & flyttas är svårt att bedömma för men regnet skulle isåfall komma på eftermiddag & då har vi redan kört igång så då kör vi hela träffen! spö regnar det på lördag morgon kollar jag med resterande arangerade & sedan skriver jag i alla forum om det skulle bli inställt... Men som det ser ut är det fullt ös... Så kom...