3645
Sök

Fråga: Någon som beställt från www.typ-17.de?

OEM <3
6 957 Inlägg
22 augusti 2009
Trådstartare
#1
Ja, finns det någon? Det är ju billigt som satan där och jag vill ju pimpa Jettan lite iaf tongue
Har läst lite på vwgolf.se om sidan och en del verkar ju ha problem med att få hem sakerna..

Så om någon har beställt därifrån så berätta gärna om det gick bra och om det är värt det?

Mvh

OEM <3

109 Inlägg
22 augusti 2009
#2
har köpt angele-eyes och lite andra styling prylar där .... var helt nöjd --posten tog en vecka .


VW-nörd?
4 332 Inlägg
22 augusti 2009
#3
Läst negativt? Bara läst positivt om dem jag. Förutom leveranstiden ibland, men de har ju med Posten o göra.


OEM <3
6 957 Inlägg
22 augusti 2009
Trådstartare
#4
Mortalis skrev:
Läst negativt? Bara läst positivt om dem jag. Förutom leveranstiden ibland, men de har ju med Posten o göra.
De e ju leveranstiden jag menade, sry smile

har köpt angele-eyes och lite andra styling prylar där .... var helt nöjd --posten tog en vecka .
Hur länge sen är detta då?

Smidigast betalning är med kortet direkt antar jag? VISA är ett måste?

OEM <3

109 Inlägg
22 augusti 2009
#5
detta va i maj . Jag tror det ,,,jag betalade med visa iaf smile grejerna va bra med !!


OEM <3
6 957 Inlägg
22 augusti 2009
Trådstartare
#6
count-af-cool skrev:
detta va i maj . Jag tror det ,,,jag betalade med visa iaf smile grejerna va bra med !!
Okaj, priserna skiljer ju en del så det lockar ju, ska bara ha småplock som känns som normala lagervaror
(Grill, vita blinkers) vad låg frakten på ungefär..är ju beroende på vikt iofs.

Får börja med att skaffa ett VISAkort då tongue
Senast redigerat av Bjork (22 augusti 2009)

OEM <3

109 Inlägg
22 augusti 2009
#7
jag hade inte heller visa ..lånade min grannes ..wink ..frakten va på ca400 tror jag för ett par angeleyes och 2 spegelkåpor .visst det jag kollade på va 60 -70 % billigare än sverige .... skämtet va att jag beställde baklampor från sverige och frakten va dyrare än det från tyskland :S
Senast redigerat av count-af-cool (22 augusti 2009)


OEM <3
6 957 Inlägg
22 augusti 2009
Trådstartare
#8
count-af-cool skrev:
jag hade inte heller visa ..lånade min grannes ..wink ..frakten va på ca400 tror jag för ett par angeleyes och 2 spegelkåpor .visst det jag kollade på va 60 -70 % billigare än sverige .... skämtet va att jag beställde baklampor från sverige och frakten va dyrare än det från tyskland :S
Haha, va? Svenska snålheten hos företagen tongue det jag skulle ha gick på hela 702kr,
i Sverige hade det kostat över 1000-lappen minst utan frakt..ska ta en funderare i veckan.

Om nu ingen har framblinkers och sidoblinkers (vita) liggandes och vill sälja till mig tongue
Senast redigerat av Bjork (22 augusti 2009)

OEM <3

OEM <3
6 957 Inlägg
22 augusti 2009
Trådstartare
#9
ewrs skrev:
För ca 1½ år sedan beställde jag och min bror därifrån. Vi fick betala i förskott, endast 20 euro i frakt och hade grejerna en vecka senare. Inga problem alls och jättetrevligt bemötande. smile
Okej, låter ju kanon. Har bara blivit så avskräckt av det jag läst på vwgolf.se ang. leveranser och dåligt bemötande.

OEM <3

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
23 augusti 2009
#10
Jag har handlat en hel del därifrån och aldrig haft några problem med varken leveranser eller varor.

471 Inlägg
23 augusti 2009
#11
förlåt om jag går of eller förstör tråden jag är inte så bra på å göra egna trådar så jag lånar din lite snabbt.. sry igen. vet någon om de finns liknande sidor till volvo ? som åxå är som billigare en i svergie? förlåt för smutskastingen i tråden!

Skiiit du nedde ! ;)

OEM <3
6 957 Inlägg
23 augusti 2009
Trådstartare
#12
240boy skrev:
förlåt om jag går of eller förstör tråden jag är inte så bra på å göra egna trådar så jag lånar din lite snabbt.. sry igen. vet någon om de finns liknande sidor till volvo ? som åxå är som billigare en i svergie? förlåt för smutskastingen i tråden!
Lugnt, men det skulle väl vara ebay isf. Tänk på att Tyskland är VW:s hemland och Sverige är Volvos så jag vete sjutton om det blir billigare, men jag kan ha fel tongue

J-P-R: Låter kanon, får niog knallla till banken i veckan och fixa visakort och testa detta big_smile

OEM <3


Sök