2867
Sök

Innfällning taklucka glapp! (Film finns)!

1 339 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Tja, som topic säger så när jag ska trycka in takluckan så glappar den, dvs jag kan trycka o så går den ej in hur mkt jag trycker, påverkas inte av att man bankar eller liknande heller, bara till att fortsätta trycka så  går det utan vidare sen.

Här är en film som visar vad jag menar roll

http://www.youtube.com/watch?v=asuizZ6nrxQ
Senast redigerat av Volvo740an (26 augusti 2009)

4 005 Inlägg
26 augusti 2009
Volvo740an skrev:
Tja, som topic säger så när jag ska trycka in takluckan så glappar den, dvs jag kan trycka o så går den ej in hur mkt jag trycker, påverkas inte av att man bankar eller liknande heller, bara till att fortsätta trycka så  går det utan vidare sen.

Här är en film som visar vad jag menar roll

skriv [youtube] och [/youtube] innan så ser vi direkt!

1 339 Inlägg
27 augusti 2009
Trådstartare
Aha okej då vet jag hur man gör de tack smile
Senast redigerat av Volvo740an (27 augusti 2009)

1 339 Inlägg
27 augusti 2009
Trådstartare
volvo__matte skrev:
Volvo740an skrev:
Aha okej då vet jag hur man gör de tack smile

synd de inte va vev då skulle ja veta felet smile va exakt samma med min med vev..

Tror dock de har suttit en vev där innan men att han har satt på ett sånt kit, vet ej om de spelar ngn roll dock tongue. Kanske de e knappen som e kass?

1 339 Inlägg
27 augusti 2009
Trådstartare
ah okej, ja det är nog inte samma tror jag heller tongue, går hur fint som helst ut aldrig glapp då.

1 339 Inlägg
28 augusti 2009
Trådstartare
Blir en liten följdfråga, hur går jag tillväga för att kunna få av knappen?

75 Inlägg
30 augusti 2009
Har samma problem, helkonstigt

Är man en dryg jävel samtidigt som man påstår att man är i sina bästa år när man egentligen är en gammal gubbe så är det någonting som inte klickar i ordentligt

1 339 Inlägg
2 september 2009
Trådstartare
Hittade hur jag får av knappen, ska få av den sen, har bild på hur det ser ut, det är alltså två blåa kablar och en röd och sen en svart. Vilken av dessa är involverade när jag ska ta in takluckan?

http://forumbilder.se/thumbs/48200975246PMb6c3.jpg

Sök