3545
Sök

Fråga till er som ställt ut er bil på Vallåkraträffen.

82 Inlägg
28 augusti 2009
Trådstartare
Hej alla glada!
Jag undrar om man hade tillgång till eluttag på vallåkraträffen? Då menar jag till ex batteriladdare om man hade massor med grejer i bilen som lyser o dyl hoppas ni förstår hur jag menar.

Neerd
1 596 Inlägg
28 augusti 2009
tror bara det var vissa finlirare som hade det.. men vet faktist inte..man hörde ju inte en massa som stod o spela järnet 24/7 vilket var ganska soft:)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Thorssa
28 augusti 2009
Vanliga "svensson"-utställare har inte tillgång till el såvitt jag vet. Det är knappt att försäljarna har el. Jag hjälpte till i ett av försäljningstälten och strömmen slogs på ungefär 5 minuter innan utställningen öppnade och stängdes av exakt kl. 17.00. Fantastiskt snålt att inte kunna bjussa på iaf en halvtimme extra före och efter utställningen.

104 Inlägg
28 augusti 2009
Alla som var i "monter" kunde poppa på hur mycket man ville utan att vara rätt att batteriet skulle ta slut. Men som sagt alla dom andra som inte tillhörde något företag fick klara sig utan.

Mvh
Peter

82 Inlägg
29 augusti 2009
Trådstartare
Hmm ok! tack för svaren. det var ju lite snålt smile men o andra sidan kostar det väl inget att ställa ut vad jag har förstått o man slipper entren.

Miklen
29 augusti 2009
...ett litet diesel eller bensinelverk på lämpligt avstånd löser ju det problemet..fast då ska man nog fråga först men ändå smile
Senast redigerat av Miklen (29 augusti 2009)

Sök