2503
Sök

68 Camaro T/A

I samarbete med: www.bakaxeldelar.se www.mooneyessweden.com www.76olja.nu

972 914 Visningar
Uppdaterades senast 28 januari 2024
588 Inlägg
25 oktober 2012
kaffemuggen var ju lätt grymmast! :lol

blir så sjukt grymt! smile
Senast redigerat av ___ (25 oktober 2012)

129 Inlägg
28 oktober 2012
Fy fan vilket sjukt fint arbete du gör på bilen! man hade verkligen velat se den i verkligheten wink

712 Inlägg
29 oktober 2012
Trådstartare
___ skrev:
kaffemuggen var ju lätt grymmast! :lol

blir så sjukt grymt! smile

Danke smile

johanboden skrev:
Fy fan vilket sjukt fint arbete du gör på bilen! man hade verkligen velat se den i verkligheten wink

Jag bugar och tackar - skoj att höra!

392 Inlägg
29 oktober 2012
allt är tok snyggt, skulle aldrig säga nåt annat big_smile tror du han/hon är igång till typ nästa sommar?? tongue
eller befaras de ta ännu längre tid?

712 Inlägg
29 oktober 2012
Trådstartare
Fillppa skrev:
allt är tok snyggt, skulle aldrig säga nåt annat big_smile tror du han/hon är igång till typ nästa sommar?? tongue
eller befaras de ta ännu längre tid?

Tack du. Det beror på det ekonomiska. Lär handla växellåda, resterande motordelar och diverse innan provsladd, vilket i runda slängar är kring hundringen. Har köpt på mig ett "miniprojekt" igen, vilket jag hoppas ska bidraga med en liten andel iaf till våren.

173 Inlägg
29 oktober 2012
Vilket bygge! Djupt impad! Lycka till! Prem lagd!

Nissan 200sx s13 "Learning By Doing"-Projektet
Nissan Skyline R33 Gt-R V-Spec"The AuktionDream"-Projektet

712 Inlägg
29 oktober 2012
Trådstartare
stofferovski skrev:
Vilket bygge! Djupt impad! Lycka till! Prem lagd!

Tackar!!!

392 Inlägg
2 november 2012
hände en frän grej idag, lillbrorsan kommer släpande på en av våra gamla bilsport "kolla philip vilken bil", alltså den ser bekant ut tyckte jag big_smile börjar kolla så ser ja att de är den vita Camaron som dom gjort reportage om !

hehe en liten notis bara wink

712 Inlägg
2 november 2012
Trådstartare
Fillppa skrev:
hände en frän grej idag, lillbrorsan kommer släpande på en av våra gamla bilsport "kolla philip vilken bil", alltså den ser bekant ut tyckte jag big_smile börjar kolla så ser ja att de är den vita Camaron som dom gjort reportage om !

Hehe, ja usch ja. Hittade den tidningen här om dan när jag hade pappersrensning. Hittade även en från -99 om jag minns rätt, Wheels dock, där det var rep om den första Camaron jag gjorde i ordning. Åren går...

392 Inlägg
2 november 2012
Openers skrev:
Fillppa skrev:

Hehe, ja usch ja. Hittade den tidningen här om dan när jag hade pappersrensning. Hittade även en från -99 om jag minns rätt, Wheels dock, där det var rep om den första Camaron jag gjorde i ordning. Åren går...

jo åren går, mitt i allt ligger man i en etta på kyrkogården roll

672 Inlägg
2 november 2012
Fillppa skrev:
Openers skrev:
Fillppa skrev:

precis.... etta med jordvärme hmm

"Väx inte upp! det är en fälla"

392 Inlägg
2 november 2012
Power-krille skrev:
Fillppa skrev:
Openers skrev:

precis.... etta med jordvärme hmm

hehe min lägenhetsvärd drog den en gng, fattade nada först big_smile hann börja fundera om gubben va på göken, stället han sa om finns de intens lägenheter på tänkte ja lol

67 Inlägg
2 november 2012
tittat igenom varenda sida nu, tog sin tid smile men de vare värt! big_smile gillar detta starkt!  looking good som man säger i amerikat, och jag slänger en prem direkt! smile

712 Inlägg
3 november 2012
Trådstartare
Dellhem240 skrev:
tittat igenom varenda sida nu, tog sin tid smile men de vare värt! big_smile gillar detta starkt!  looking good som man säger i amerikat, och jag slänger en prem direkt! smile

Ja tack då och välkommen! smile

67 Inlägg
28 november 2012
står det still här? väntar ivrigt på update big_smile

48 Inlägg
28 november 2012
Och ni är int ensamma!big_smile

712 Inlägg
28 november 2012
Trådstartare
Ja, här står det still. Behöver delar för att fortsätta. Håller just nu på å donar hoj, vilken jag tänkte skulle delfinansiera växellådan iaf.

Enda som hänt med bilen sen sist är att framfälgarna är två tum bredare och lackade igen. Tänkte få på gummi på dom så jag får se hur mycket det kommer ta i innerskärmarna.

241 Inlägg
5 december 2012
Ett måste att följas! big_smile

Stance? STANCE! VW Golf MkII Projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262576

712 Inlägg
5 december 2012
Trådstartare
Svullenkanin skrev:
Ett måste att följas! big_smile

Välkommen smile

Sök