daim skrev:
Mätte precis upp avståndet från den första skylten på maglerakan (den efter kurvan) till skylten precis vid parkeringen in mot maglevåtmarker och det är exakt 400m mellan dem
![smile](img/smilies/smile.png)
Efter det har man 300m på sig att bromsa innan bron.
perfekt perfekt, hoppas de inte regnar ikväll bara, så att folk kan köra, och hoppas ni är många med. Tyvärr tänker inte jag köra, (är rädd om bilen just nu haft den typ 3 veckor) är ungefär i stan vid halv 10 och är där en liten stund till alla samlas såklart.
Om de blir bra ikväll med bilar och allt så kan vi kanske möjligtvis få in ännu fler utifrån och fräcka bilar hoppas jag..
och förresten så ni som vill joina hässleholms klubb "nightriders" så tar jag emot beställningar idag med. vi har tröjor och dekaler till bilarna. jag har ju såklart min tröja med mig och dekalen lär ni se på min och en annan killes bil.
jag letar fortfarande frustrerat efter min andra radio :S så¨är de när man alltid har stökigt haha..
har förresten bara en reflexväst med för vakter så om ni har någon så kan ni alltid ta med er ..
Dock vill jag sätta en regel att vakter måste vara över 18 och ha vett i skallen med.
och publik ska gärna ta emot infon vi ger om var ni kan stå, alltså bakom start för att ingen ska kunna bli skadad ifall eventuell avkörning kan hända (hoppas ni kan hålla ratten rakt
![wink](img/smilies/wink.png)
klart är alla välkomna dit och ha trevligt tycker jag
hoppas på mycket trevli kväll och att ni kör lugnt och sansat i stan (behöver ingen busförare som drar uppmärksamheten till sig)
MVH rille