4561
Sök

Hässleholm bilar

Muttley
28 juli 2006
Darkie skrev:
oki najs, ska bara byta tebaks te orginal dämparen sen kmr man kanske ut , antingen med mercan eller bimmern beror på om jag fått på vingen eller inte..

inte kanske, du ska wink  vad för vinge ??

jag är troligen i hässleholm vid halv 10 tiden beror på när jag vaxat färdigt bilen smile
sportluftfilter med imorron så ni lär höra mig lite bättre smile

Ser fram emot att många nu kommer med smile

dARKiE
5 031 Inlägg
28 juli 2006
tkd_rille skrev:
Darkie skrev:
oki najs, ska bara byta tebaks te orginal dämparen sen kmr man kanske ut , antingen med mercan eller bimmern beror på om jag fått på vingen eller inte..

inte kanske, du ska wink  vad för vinge ??

jag är troligen i hässleholm vid halv 10 tiden beror på när jag vaxat färdigt bilen smile
sportluftfilter med imorron så ni lär höra mig lite bättre smile

Ser fram emot att många nu kommer med smile

Har haft en rieger vinge liggandes under sängen i ett halvår snart, är på tiden den kommer på.. kommer dock inte hinna lacka den osv, men skitsamma..

Har ju trots allt köpt den för dyra, pengar då ska den fan ta mej provas på också även om jag tycker den är het (clean) utan ;D

annars är det bara att ta bort igen.

Men ska ut å sätta på orginaldämpen igen pallar inte oljudet och den slöa bilen pga det, mer så får vi se om vingen med åker på senare idag.. hörs imorrn ialf!
Senast redigerat av Darkie (28 juli 2006)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

67 Inlägg
28 juli 2006
hoppas på bättre väder imorgon då

dARKiE
5 031 Inlägg
28 juli 2006
jo! men det släppte fint i rondellen idag, fast att jag bara "cruisa" big_smile  lite rädd när man inte gör det med vilje och vet att polisen är i rondellen också fast "bredvid" på andra sidan haha!

311 Inlägg
28 juli 2006
Ni kanske vet vilken dåre de var som driftade 7 varv i stora rondellen sist? En kompis till mig hörde de... fast alla verkar vara på den rondellen endå... i vintras innan snön hade lagt sig såg jag en vit bmw rusa förbi i hög fart kanske de va Darkie? big_smile

dARKiE
5 031 Inlägg
311 Inlägg
28 juli 2006
ahaaa.... hehe! Shell/Statoil-rondellen har alltid varit populär... Om ja skaffar bil här i sverige så ska jag försöka mig på den en kväll kanske...

dARKiE
5 031 Inlägg
28 juli 2006
har du audin i spanien då? big_smile  och det dära med en vit bil så kan jag bara säga, hade precis köpt och prova lite, men jag säger inte att det var jag wink

67 Inlägg
28 juli 2006
Grönängsplanrondellen kan vara riktigt rolig, fast idag märkte jag att mina bakdäck verkligen är för slitna för regniga dagar smile

dARKiE
5 031 Inlägg
28 juli 2006
jaså du också! min släppte fast att jag bara körde i 50 "vanligt" big_smile

MX-rider
16 Inlägg
29 juli 2006
Här har ni en Hässlholmare till! Är gärna med på race!

67 Inlägg
29 juli 2006
JKARLSSON skrev:
Här har ni en Hässlholmare till! Är gärna med på race!

dig rejsar jag gärna, får hoppas på att det är torrt ikväll smile

MX-rider
16 Inlägg
29 juli 2006
Tjena, idag kan jag inte  mina grejor jag beställt till bilen har inte kommit. Bilen står på lyft nu. Men nästa veckor ska allting monteras och då blir det mer fart och lite mer bling bling!

dARKiE
5 031 Inlägg
29 juli 2006
jag ska på bio ikväll pirates of carrbien 2 så den slutar väl vid 23:00 antar jag, då rullar jag runt lite på gatorna vid den tiden ialf!

67 Inlägg
29 juli 2006
Mätte precis upp avståndet från den första skylten på maglerakan (den efter kurvan) till skylten precis vid parkeringen in mot maglevåtmarker och det är exakt 400m mellan dem smile Efter det har man 300m på sig att bromsa innan bron.

Muttley
29 juli 2006
daim skrev:
Mätte precis upp avståndet från den första skylten på maglerakan (den efter kurvan) till skylten precis vid parkeringen in mot maglevåtmarker och det är exakt 400m mellan dem smile Efter det har man 300m på sig att bromsa innan bron.

perfekt perfekt, hoppas de inte regnar ikväll bara, så att folk kan köra, och hoppas ni är många med. Tyvärr tänker inte jag köra, (är rädd om bilen just nu haft den typ 3 veckor)  är ungefär i stan vid halv 10 och är där en liten stund till alla samlas såklart.

Om de blir bra ikväll med bilar och allt så kan vi kanske möjligtvis få in ännu fler utifrån och fräcka bilar hoppas jag..

och förresten så ni som vill joina hässleholms klubb "nightriders" så tar jag emot beställningar idag med.  vi har tröjor och dekaler till bilarna. jag har ju såklart min tröja med mig och dekalen lär ni se på min och en annan killes bil.

jag letar fortfarande frustrerat efter min andra radio :S så¨är de när man alltid har stökigt haha..
  har förresten bara en reflexväst med för vakter så om ni har någon så kan ni alltid ta med er ..
Dock vill jag sätta en regel att vakter måste vara över 18 och ha vett i skallen med.
och publik ska gärna ta emot infon vi ger om var ni kan stå, alltså bakom start för att ingen ska kunna bli skadad ifall eventuell avkörning kan hända (hoppas ni kan hålla ratten rakt wink

klart är alla välkomna dit och ha trevligt tycker jag

hoppas på mycket trevli kväll och att ni kör lugnt och sansat i stan (behöver ingen busförare som drar uppmärksamheten till sig)

MVH  rille

dARKiE
5 031 Inlägg
29 juli 2006
regnar där just nu, provkörde vingen jag satt på nu precis, men jag lyfte inte.. lurad igen wink

67 Inlägg
29 juli 2006
Vi får nog skippa rejsandet ikväll pga vädret, inget kul om det är fuktigt lite överallt. Kan sluta illa smile

dARKiE
5 031 Inlägg
29 juli 2006
jo, man har ju rätt dåliga bakdäck.

Muttley
29 juli 2006
daim skrev:
Vi får nog skippa rejsandet ikväll pga vädret, inget kul om det är fuktigt lite överallt. Kan sluta illa smile

ja får nog göra de om de är fuktigt.. men de som vill lägga av lite gummi där kan ju de om de har råd haha smile

Sök