2271
Sök

BMW 320i E36 | BMW [//M]otorsport | SÅLD 6e September

Licenssvetsare
927 Inlägg
26 april 2010
Trådstartare
_night_stalker_ skrev:
Haha, varför ha dom där? tongue Då kollar du ju bara på dom å inte på vägen wink

haha, som sagt så hade jag och en kompis reeedigt tråkigt o tänkte att det där såg ju sjukt kul ut , notera att vi var övertrötta också, vilket betyder att vi gjorde nått såhär meningslöst wink

Licenssvetsare
927 Inlägg
12 maj 2010
Trådstartare
Anmälde mig till SCF Uddevalla nyss, får se ifall jag kommer in smile hehe

Licenssvetsare
927 Inlägg
16 maj 2010
Trådstartare
Bilen på utställningen bredvid Bacemakers golf, fick agera tältpinne pga vädret wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/110756/931164_h98a3t.jpg

Testade med mattsvart film på taket, såg jävligt bra ut tkr jag, dock va det sjukligt svårt att få det att se bra ut, utan massa skarvar mm, detta va på morgonen innan SCF i Uddevalla, men ville inte ha det där inne då det såg förjävligt ut rent ut sagt. Tog bort det hos min farbror, tack till honom, innan träffen. E dock sugen på att fixa det ordentligt ifall jag inte säljer den!
https://www1.garaget.org/gallery/archive/110756/931168_1mrowe.jpg

Nån som haft en hård natt tror jag, satt så under hela tiden vi va på Donken, ca 30 min.. Va likadan när vi kom dit o när vi gick tongue
https://www1.garaget.org/gallery/archive/110756/931175_hqw4tx.jpg

Påväg dit!
https://www1.garaget.org/gallery/archive/110756/931178_7zgu81.jpg

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
1 juni 2010
Måste bara få säga att ditt projekt impar ordentligt på mig Dcay!! Nogrannt och genomtänkt!!

Fortsätt så kompis!!

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

Licenssvetsare
927 Inlägg
1 juni 2010
Trådstartare
Galic_Andro skrev:
Måste bara få säga att ditt projekt impar ordentligt på mig Dcay!! Nogrannt och genomtänkt!!

Fortsätt så kompis!!

Mvh Andro

Tack så mycket Andro, du vet redan vad jag tycker om dina byggen wink

Det ska jag, lycka till med ditt nya projekt big_smile

Licenssvetsare
927 Inlägg
6 juni 2010
Trådstartare
http://www.garaget.org/?car=165643&image=1931637

Vad tycks? Behåller jag bilen blir det kanske en sån här wink

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
6 juni 2010
jag tycker att de skulle bli snyggare utan den.. Ska de va en ving lr nått på en sån här bil ska de va en liten ankskärt som smälter in i karossen bättre. fast de e ju bara vad jag tycker smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

dARKiE
5 031 Inlägg
6 juni 2010
Samma vinge som jag har, fast kör utan nederdelen big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Licenssvetsare
927 Inlägg
6 juni 2010
Trådstartare
_night_stalker_ skrev:
jag tycker att de skulle bli snyggare utan den.. Ska de va en ving lr nått på en sån här bil ska de va en liten ankskärt som smälter in i karossen bättre. fast de e ju bara vad jag tycker smile

jo det är mycket möjligt, jag tycker det passar in så som jag har nu med en liten läpp bara också, skulle få ett bra pris på denna så det va därför jag övervägde det wink
Darkie skrev:
Samma vinge som jag har, fast kör utan nederdelen big_smile

Passar ju bra in på din med bara överdelen asså! smile

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
6 juni 2010
Efter att ha kollat på Darkie´s bil så tycker jag att om du nu ska ha den så kör uten nederdelen smile

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

-sommar ska de va....
4 528 Inlägg
6 juni 2010
Kör med hela vingen. Den som du har är väl inte delbar utan i ett stycke. Original dvs M3 GT vingen är tvådelad däremot.
Senast redigerat av eastmotorsport (6 juni 2010)

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .

Licenssvetsare
927 Inlägg
6 juni 2010
Trådstartare
_night_stalker_ skrev:
Efter att ha kollat på Darkie´s bil så tycker jag att om du nu ska ha den så kör uten nederdelen smile

Får se hur jag gör! smile

eastmotorsport skrev:
Kör med hela vingen. Den som du har är väl inte delbar utan i ett stycke. Original dvs M3 GT vingen är tvådelad däremot.

Den jag har på bilden är också tvådelad, har fått för mig att det går att ställa en original GT vinge, men det har jag nog fått om bakfoten.. tongue

Licenssvetsare
927 Inlägg
26 juni 2010
Trådstartare
Jahopp, då var det väll min tur att råka ut för den svenska avundsjukan.. Skulle på kickoff med jobbet i Onsdags, så jag tänkte att jag tar bilen dit iomed att det var en bit o gå med dom sakerna jag skulle ha med mig, ställde bilen på en uppfart dom vanligtvis har en bil på men inte idag. Uppfarten är precis bredvid garaget, bakdelen av bilen mot huvudleden och vänstersidan mot en mindre avtagsväg.

När jag kom dit och skulle hämta bilen dagen därpå så märker jag att det ligger en fjäder typ 2-3 meter bort, en exakt likadan som det satt i den andra spegeln när jag hade loss den och kollade, första tanken va;
-; Nej, nej nej!
Kollade upp o visst fan så hänger spegeln lealös mot dörren.. Nån hade sparkat av den, det hade jag kunnat leva med då dom kostar typ bara 5-600kr för 2 st.
Men ännu värre va senare på kvällen, då min polare ligger framför och kör i sin bil, han stannar och jag likadant, han går ur bilen o säger;
Kompisen-; Fan vilken buckla du har i huven då!
Jag-; Va? Vad menar du?
Kompisen-; Ja, kolla där!

Då e de världens buckla i huven, som jag inte märkt när jag hämtade den, 2 st lacksprickor o en stor jävla buckla mitt i "ramen" som är på undersidan av huven.. Gick inte att trycka ut, så nu får jag punga ut med en ny (begagnad) huv och lack på den, ifall jag inte hittar en i samma färg såklart, vilken lär bli svårt..

Vad är det för fel på folk egentligen!? Kan dom bara inte lämna andras saker ifred?

Tidigare idag när jag ställde bilen utanför SEB i Kungshamn, ställde mig bakom en taxi, antagligen svarttaxi, massor av dom härute nu vid midsommar, tänkte inte mer på det. Då börjar han backa, o så tänkte jag för mig själv "Äsh, han kollar ju bakåt, han ser ju att min bil är där!" Men lik förbannat så backar han in i bilen! Hörde att det knäcktes något bakom kofångaren, antagligen nått fäste eller liknande..
När han precis lagt ur backen så öppnar jag hans dörr då jag ser att han e påväg därifrån, o frågar "Vad fan håller du på med!?" Han ber om ursäkt och efter detta går han ut och kollar på min bil, säger "det är fint, den är hel", "Nej fan eller" säger jag, "jag vill ha personuppgifter så jag kan anmäla det till försäkringsbolaget!"
Han tar tag i mig på axeln o säger att "Det är ingen ide, jag kommer hävda att det var ditt fel, du kom bakifrån" Då frågar jag om han är klok i huvudet eller inte, jag satt ju inte ens i bilen!
I samma stund hoppar dom han kör ut, 3 svenska killar i 25års åldern och puttar bort mig från taxichauffören, som var av utländsk ursprung men bodde i Angered, och säger att jag ska lugna mig, då hoppar taxikillen in i bilen, kör en liten bit och dom andra hoppar in o dom kör därifrån.

Sån tur är fick jag tag i regnumret och gav det till en polisbil som kom 2 min efteråt, hade dom kommit lite tidigare så hade dom sett alltihop!

Imorgon efter jobbet får jag kolla vad som hänt och ringa in till 11414 och polisanmäla händelsen och ringa försäkringsbolaget..

Blir så trött, funderar på att gräva ner mig under en jävla sten o ligga där tills helvetet fryser till is!!
Ber om ursäkt för språket men jag e så förbannad o behövde skriva av mig känner jag ....

Bild på huven kommer upp imorgon ifall nån är intresserad...
Senast redigerat av dcay (26 juni 2010)

Bilälskare
46 Inlägg
26 juni 2010
dcay skrev:
Jahopp, då var det väll min tur att råka ut för den svenska avundsjukan.. Skulle på kickoff med jobbet i Onsdags, så jag tänkte att jag tar bilen dit iomed att det var en bit o gå med dom sakerna jag skulle ha med mig, ställde bilen på en uppfart dom vanligtvis har en bil på men inte idag. Uppfarten är precis bredvid garaget, bakdelen av bilen mot huvudleden och vänstersidan mot en mindre avtagsväg.

När jag kom dit och skulle hämta bilen dagen därpå så märker jag att det ligger en fjäder typ 2-3 meter bort, en exakt likadan som det satt i den andra spegeln när jag hade loss den och kollade, första tanken va;
-; Nej, nej nej!
Kollade upp o visst fan så hänger spegeln lealös mot dörren.. Nån hade sparkat av den, det hade jag kunnat leva med då dom kostar typ bara 5-600kr för 2 st.
Men ännu värre va senare på kvällen, då min polare ligger framför och kör i sin bil, han stannar och jag likadant, han går ur bilen o säger;
Kompisen-; Fan vilken buckla du har i huven då!
Jag-; Va? Vad menar du?
Kompisen-; Ja, kolla där!

Då e de världens buckla i huven, som jag inte märkt när jag hämtade den, 2 st lacksprickor o en stor jävla buckla mitt i "ramen" som är på undersidan av huven.. Gick inte att trycka ut, så nu får jag punga ut med en ny (begagnad) huv och lack på den, ifall jag inte hittar en i samma färg såklart, vilken lär bli svårt..

Vad är det för fel på folk egentligen!? Kan dom bara inte lämna andras saker ifred?

Tidigare idag när jag ställde bilen utanför SEB i Kungshamn, ställde mig bakom en taxi, antagligen svarttaxi, massor av dom härute nu vid midsommar, tänkte inte mer på det. Då börjar han backa, o så tänkte jag för mig själv "Äsh, han kollar ju bakåt, han ser ju att min bil är där!" Men lik förbannat så backar han in i bilen! Hörde att det knäcktes något bakom kofångaren, antagligen nått fäste eller liknande..
När han precis lagt ur backen så öppnar jag hans dörr då jag ser att han e påväg därifrån, o frågar "Vad fan håller du på med!?" Han ber om ursäkt och efter detta går han ut och kollar på min bil, säger "det är fint, den är hel", "Nej fan eller" säger jag, "jag vill ha personuppgifter så jag kan anmäla det till försäkringsbolaget!"
Han tar tag i mig på axeln o säger att "Det är ingen ide, jag kommer hävda att det var ditt fel, du kom bakifrån" Då frågar jag om han är klok i huvudet eller inte, jag satt ju inte ens i bilen!
I samma stund hoppar dom han kör ut, 3 svenska killar i 25års åldern och puttar bort mig från taxichauffören, som var av utländsk ursprung men bodde i Angered, och säger att jag ska lugna mig, då hoppar taxikillen in i bilen, kör en liten bit och dom andra hoppar in o dom kör därifrån.

Sån tur är fick jag tag i regnumret och gav det till en polisbil som kom 2 min efteråt, hade dom kommit lite tidigare så hade dom sett alltihop!

Imorgon efter jobbet får jag kolla vad som hänt och ringa in till 11414 och polisanmäla händelsen och ringa försäkringsbolaget..

Blir så trött, funderar på att gräva ner mig under en jävla sten o ligga där tills helvetet fryser till is!!
Ber om ursäkt för språket men jag e så förbannad o behövde skriva av mig känner jag ....

Bild på huven kommer upp imorgon ifall nån är intresserad...

Sjukt! Hoppas det löser dig med idioterna som backade in i dig.

Kör före du så väntar jag där framme!

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
27 juni 2010
Jävla idioter :S När fan ska folk få nått vett i huvet och kunna låta bli andras saker? Och idioten som körde taxin skulle ha haft stryk egentligen..

Chevrolet Racing

Licenssvetsare
927 Inlägg
27 juni 2010
Trådstartare
Upnorth; Orkar inte ens göra något åt det, funderar på att lägga ut bilen billigt på blocket istället för att laga den, så jag kan köpa en annan ..
_night_stalker_; Håller med dig helt o hållet! Jo, hade det inte vart för att dom han hade med sig la sig i och var fulla, så hade det nog inte gått som det gick, då hade diskussionen gått längre..

Licenssvetsare
927 Inlägg
27 juni 2010
Trådstartare

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
27 juni 2010
Jävla idioter det finns alltså. Först får du bilen vandaliserad, sen påbackad. Sjukt. Killen som var "taxichaufför" borde ju ha stryk, han verkade ju helt slut i huvudet. Ingen av skadorna täcks av försäkringsbolaget då eller? Tycker det är synd att sälja den, visst det känns skit när det nyss har hänt, men den verkar fin i övrigt. Vitt är dessutom jäkligt läckert på e36:or.

Licenssvetsare
927 Inlägg
27 juni 2010
Trådstartare
Marcus_89 skrev:
Jävla idioter det finns alltså. Först får du bilen vandaliserad, sen påbackad. Sjukt. Killen som var "taxichaufför" borde ju ha stryk, han verkade ju helt slut i huvudet. Ingen av skadorna täcks av försäkringsbolaget då eller? Tycker det är synd att sälja den, visst det känns skit när det nyss har hänt, men den verkar fin i övrigt. Vitt är dessutom jäkligt läckert på e36:or.

Ja precis, därför känns det som om man vill lägga ner allt liksom, efter allt slit så blir det såhär.. Hade ändå ute den innan detta hände, vill ha nått annat nu.. Turbo vinet lockar om man säger så tongue

dARKiE
5 031 Inlägg
27 juni 2010
jävla idioter seriöst..

Stackare! hmm

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Sök