2610
Sök

BMW 320i E36 | BMW [//M]otorsport | SÅLD 6e September

Licenssvetsare
927 Inlägg
28 juni 2010
Trådstartare
Darkie skrev:
jävla idioter seriöst..

Stackare! hmm

Ja det är inte kul alls hmm

80 Inlägg
28 juni 2010
Så du har bestämt dig för att sälja? någon annons eller något som man kan se?

185 Inlägg
28 juni 2010
såg det där med intressekoll.. hade ute min opel calibra obes oskatt och rost hål under för intressekoll fick sålt den dagen efter tongue bilen blir ju hur awesome som helst big_smile

Lev livet för du har bara ett

185 Inlägg
28 juni 2010
oj råkade hoppas 2 sidor .. jävla idioter hur kan man göra så mot andras saker? :@

Lev livet för du har bara ett

Licenssvetsare
927 Inlägg
28 juni 2010
Trådstartare
Carljor skrev:
Så du har bestämt dig för att sälja? någon annons eller något som man kan se?

Japp, men får ju ta o sänka priset nu när den har blivit skadad..  http://www.blocket.se/goteborg/Bmw_e36_ … 15&w=3
Mickeus skrev:
såg det där med intressekoll.. hade ute min opel calibra obes oskatt och rost hål under för intressekoll fick sålt den dagen efter tongue bilen blir ju hur awesome som helst big_smile

Mickeus skrev:
oj råkade hoppas 2 sidor .. jävla idioter hur kan man göra så mot andras saker? :@

Det hade ju inte vart fel! smile Lätt hänt tongue Ja det e helt sjukt ..

"Unloaded"
1 557 Inlägg
28 juni 2010
Fy fan vilka jävla mongolida debiler det finns, man blir ju så jävla pissed off! Vad jag önskar att det jag läst efter att "3 killar hoppar ur taxikillens bil" hade varit; "Men då hoppade mina 3 polare, som är världsmästare inom K1/Ultimate Fighting/Muay Thai, ut ur min bil och taxikillen gick med på att offentligt kyssa mina fötter och betala mig flera tusentals kronor för skiten han ställt till med" <-- vart fan är rättvisan när man behöver den -_-

"When innovation meets passion!"

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
28 juni 2010
dcay skrev:
Marcus_89 skrev:
Jävla idioter det finns alltså. Först får du bilen vandaliserad, sen påbackad. Sjukt. Killen som var "taxichaufför" borde ju ha stryk, han verkade ju helt slut i huvudet. Ingen av skadorna täcks av försäkringsbolaget då eller? Tycker det är synd att sälja den, visst det känns skit när det nyss har hänt, men den verkar fin i övrigt. Vitt är dessutom jäkligt läckert på e36:or.

Ja precis, därför känns det som om man vill lägga ner allt liksom, efter allt slit så blir det såhär.. Hade ändå ute den innan detta hände, vill ha nått annat nu.. Turbo vinet lockar om man säger så tongue

Ok, ja det är grejer det. Köp en 325 och lite turboprylar så har du en jävligt ball bil

Licenssvetsare
927 Inlägg
28 juni 2010
Trådstartare
Mechanimal skrev:
Fy fan vilka jävla mongolida debiler det finns, man blir ju så jävla pissed off! Vad jag önskar att det jag läst efter att "3 killar hoppar ur taxikillens bil" hade varit; "Men då hoppade mina 3 polare, som är världsmästare inom K1/Ultimate Fighting/Muay Thai, ut ur min bil och taxikillen gick med på att offentligt kyssa mina fötter och betala mig flera tusentals kronor för skiten han ställt till med" <-- vart fan är rättvisan när man behöver den -_-

Hahaha, du gav mig ett skratt i den deppiga vardagen nu iallafall! smile

Marcus_89 skrev:
dcay skrev:
Marcus_89 skrev:
Jävla idioter det finns alltså. Först får du bilen vandaliserad, sen påbackad. Sjukt. Killen som var "taxichaufför" borde ju ha stryk, han verkade ju helt slut i huvudet. Ingen av skadorna täcks av försäkringsbolaget då eller? Tycker det är synd att sälja den, visst det känns skit när det nyss har hänt, men den verkar fin i övrigt. Vitt är dessutom jäkligt läckert på e36:or.

Ja precis, därför känns det som om man vill lägga ner allt liksom, efter allt slit så blir det såhär.. Hade ändå ute den innan detta hände, vill ha nått annat nu.. Turbo vinet lockar om man säger så tongue

Ok, ja det är grejer det. Köp en 325 och lite turboprylar så har du en jävligt ball bil

Det hade inte vart fel! smile

Riktigt skönt att höra att många tkr som jag, tack för stödet!!!

Licenssvetsare
927 Inlägg
6 september 2010
Trådstartare
Då var han såld! smile

474 Inlägg
6 september 2010
Grattis kan man väl säga lr ? nåt nytt på G då?

"Unloaded"
1 557 Inlägg
6 september 2010
Får varmt rekommendera en 325 och turbokonvertering eller en 328 och hoppas allt går bra i framtiden smile

"When innovation meets passion!"

Licenssvetsare
927 Inlägg
6 september 2010
Trådstartare
Neo666 skrev:
Grattis kan man väl säga lr ? nåt nytt på G då?

Tackar tackar! Jaa, jag har siktet lite inställt på en 200sx för tillfället!

Mechanimal skrev:
Får varmt rekommendera en 325 och turbokonvertering eller en 328 och hoppas allt går bra i framtiden smile

Inte för tillfället såå blir det ingen BMW, men det kommer i framtiden! (fattar du, bra i framtiden! wink ) haha

108 Inlägg
25 november 2010
Såg den här tråden när du startade den ett bra tag sen, inte sett mer förrän nu! Kul att du kom långt med den! Lycka till med nästa projekt!

//MVH Jocke!

Licenssvetsare
927 Inlägg
25 november 2010
Trådstartare
mixim skrev:
Såg den här tråden när du startade den ett bra tag sen, inte sett mer förrän nu! Kul att du kom långt med den! Lycka till med nästa projekt!

haha inte lätt att hålla koll på allt wink Jo det va en rolig erfarenhet! smile Tack ska du ha!

Sök