Hallå där, nu jävlar har jag fixat bilder åt er alla!
Baslådan och en skymt av steget
Kabeldragningen till batteriet, alla kabel ligger i sån svart kabelsamlarslang eller vad det nu heter
Hur steget sitter på en teakplatta, hade inget o täcka den med men det får bli ett senare problem, ser ju inte helt förjävligt ut
Kunde inte hålla mig, spolade av bilen lite snabbt
Stereon..
Inredningen
Nån som ser skillnad?
"övningskör"
Imorgon så ska jag upp till verkstaden med farsan o kolla på om jag kan göra ett 4x70mm slutsystem till bilen i skolan, ska se hur jag kan lägga upp det mm..
Väldigt fina bilder måste jag säga;) vem e proffset som har tagit dem?
Jajjamen Hälften du, hälften jag
Rquired skrev:
Teak är ju exklusivt, du får se till att få upp en ordentlig finish på den också
Jo det e klart Tycker det är jävligt snyggt när det är i toppskick.. Jodå, det ska vi allt kunna fixa, min farbror har en båtfirma så han har allt jag behöver
Jo det är ju det, man ser mycket av sånt härute på sommaren, särskilt denna sommaren då jag jobbade som hamnvakt! Väldigt mycket fina båtar asså, mest norskar men endå
Bacemaker skrev:
stereon hade man ju inte tackat nej till kanske! DU! imorn blir de verkstan för oss också. så då kan du ju kanske komma upp med skärmen ifall du vill!
haha , den e fiin Det kan vi nog ordna Huur länge e ni där? från vilken tid ?
Tänkte på det, skall du slänga i M-inredningen med sportstolar osv? Hade blivit snyggt och de stolarna är kanon att sitta i
Jag har funderingar på det, om jag ska göra det så blir det antingen vitt eller svart skinn, i "darth vader" modellen, detta är svindyrt så det lär dröjja ett tag, men är vääldigt sugen på det Farsan har sportstolar i skinn i sin e90 o man sitter ju som en gud!
Tänkte på det, skall du slänga i M-inredningen med sportstolar osv? Hade blivit snyggt och de stolarna är kanon att sitta i
Jag har funderingar på det, om jag ska göra det så blir det antingen vitt eller svart skinn, i "darth vader" modellen, detta är svindyrt så det lär dröjja ett tag, men är vääldigt sugen på det Farsan har sportstolar i skinn i sin e90 o man sitter ju som en gud!
Riktigt goa stolar är det, även vader modellen
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.