Ser riktigt bra ut, men med M-paket och motsvarande sänkning (25mm) kommer det se ännu bättre ut
Jajjamen, kommer såfort pengarna rullar in. Front och diffuser kommer förhoppningsvis runt jul, sänkningen kanske runt den 14 november. Blir antagligen en 40 20 sänkning men är inte helt säker än!
Riktigt najs fälgar! Tycker dock inte att du ska lacka om dem, eventuellt bättra på existerande färg Sen ska du väl sänka ordentligt när du ändå håller på! Inte vela med en 40/20, slam that bitch to the ground med en 70/40
naa, lacka om dom tror jag nog att jag gör, e sjukligt sugen på antingen vit med röd fälgrand eller antracitgrå med röd fälgrand. Kommer nog lyfta bilens utseende rejält! Hahaha vafan, då gåre ju inte o tjäna grova pengar på att va fyllechaffis på helgerna Drar ju i överallt då
Förstår inte vad det är med folk som anpassar sina bilar efter att dom ska kunna gå som taxi?! Det är ju din bil? Pengarna löser du på annat sätt
svårt o lösa pengar på nått annat sätt när man studerar.. men jag får göra så att jag har två satser med sänkningar o byter när det är sommar, då drar man ju in pengar på annat sätt , + att man vanligtvis är full när man inte jobbar på sommarn
Vita med röd kant skulle inte vara fel. Snyggt blev det iaf.
Jo det hade nog varit snyggt. En annan tanke jag kommit fram till nu är att iomed att jag ska ha svart tak med svart på mitten av huven, är att ha vita med svart kant, har inte sett nån som haft det innan faktiskt.
Jo det hade nog varit snyggt. En annan tanke jag kommit fram till nu är att iomed att jag ska ha svart tak med svart på mitten av huven, är att ha vita med svart kant, har inte sett nån som haft det innan faktiskt.
men får se hur det blir, hoppas på det bästa
Svart kant är inte så bra , det ser bara ut att flyta ihop med däcket och då blir fälgen mindre , ta heller en kulör , mitt råd iaf. Svart på taket kan du också fixa enkelt med vinyl som en reklamfirma lägger på , då kan du lätt ta bort den vid ex försäljning
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
men får se hur det blir, hoppas på det bästa
Svart kant är inte så bra , det ser bara ut att flyta ihop med däcket och då blir fälgen mindre , ta heller en kulör , mitt råd iaf. Svart på taket kan du också fixa enkelt med vinyl som en reklamfirma lägger på , då kan du lätt ta bort den vid ex försäljning
Det har du rätt i. Inte konstigt ingen har det Jo jag har snackat med en dekalfirma här i stan, dom tog ca 180kr kvadratmetern har jag för mig det va, så det åker nog på till våren gissar jag på