Börjar allvarligt o tröttna på alla dessa trådar.... Kan inte bara admin låsa alla sådana här trådar
Du kan ju räkna med allt från 10000 till 70000kr Men ett tips GÅ TILL EN LACKERARE O FRÅGA
läs inte trådarna isåfall om du bli upprörd.
Går ju inte att missa dom ju... Ganska så jobbigt att se alla dessa "proffs" på garaget.org som inte vet något om saken..
admins låser ju trådar lite hur som då kan ju ta o stänga ner alla dessa eviga frågor som det redan finns 10000000000000st trådar om och det är inte än enda som kan ge att bra svar....
Då en lackerare har en lista att gå efter om man vill ha kvitto på lacken eller så gör han det svart Enklaste är att helt enkelt FRÅGA EN LACKERARE vad han ska ha för att lacka en bil
PS ja kan göra det för 100kr men då ser det ut som skit med du får av du betalar för
jovisst men man kan ju endå säga Någolunda vad det kan kosta att "lacka" en bil tex visst de beror på vem som gör det o vilka priser han har o hur lacken ska se ut o om det är svart eller vitt jobb men somsakt man kan endå säga CA vad priset KAN ligga på då 10-100tusen kronor kan en helbilslack kosta
och jag frågade vad en framskärm "KAN CA" kosta så man har lite hum om vad de kan kosta visst det är Välldigt onödigt att alla gör trådar om lack men jag skrev ju i en annans tråd alltså använde jag "sök"funktionen .