Japp, kanske onödig och konstig tanke Men sätt dig in i tanken att du skulle vara en bil.
Det kan vara en speciell bil eller bara en sorts bil, t ex Loaded här på garaget eller Zlatans Enzo. Eller det kan vara t ex en muskelbil från 60-talet som glider nere i Miami och sen blir importerad till sverige och blir totalrenoverad. En formel-1 bil? En BMW 760iL som körs på autobahn varje dag?
Själv hade jag nog velat vara en M3 E36, coupe, manuell, silver med alcantara inredningen. Hade gärna blivit tysksåld och sen hade vi fått se var jag hamnade.
Låt fantasin flöda.. Vilken bil hade du velat vara?
En råmaxad helsvart Nissan GTR med ett stylingkit för 200.000 och turbo med dumpventil! Det ska höras när man kommer Hård fjädring också så att man liksom "studsar" fram på vägarna.
Jag skulle kunna tänka mig vara en riktigt omskött Volvo 240 Turbo, dvs en orginal. Långlivad, seg, smått rolig att köra, billig i delar och törstig när man sätter den sidan till. Och säg vad mycket man ska hinna se under sin livstid. Och alla brudbilar man ska impa på
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Fakta om Bilar
Förekommer endast i färgerna snorgrönt,grisrosa samt jungfruvit.
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.