Saken är den att du kan gå ner jätte enkelt genom, att äta rätt flera gånger om dagen inte 1 stort mål, äta helst 4-5 ggr om dagen, och mindre måltider, ett jätte bra tips jag har när jag deffar är att äta 1/4 av maten sen vänta 2 min och sen äta 1/4 vänta min , och så vidare funkar superb, för det håller igång ämnesomsättniningen hela tiden istället för att kommer i klump i magen så att den får jobba hårt i en stund, istället om du äter 1/4 åt gången och pausar då kommer det ner lite i magen hela tiden och håller konstant igång matsmältning = ämnesomsättningen vilket kommer fortsätta lång tid efter du har ätit.
Sen håller jag helt med Wedo att morgonpromender DIREKT när du vaknar gör under !
För när du sover och duschar bränner du absolut mest kalorier , under en normal dag, sover gör just för att du äter vilket då kroppen behöver ta från dina lagrade fetter och börja förbränna, direkt efter att du har vaknat så fortsätter detta i din kropp, alltså du får inte sätta dig ner och "vakna", då ta en kaffe eller frukost, du ska UR säng i din kläder och gå ca 20min, det är helt super jag lovar dig det!
sen om du vill märka en enorm skillnad säger jag ut och gå en timme om dagen i lagom tempo nästan precis innan att du löper gärna lite saktare. det är den mest effektiva fettförbränningen som jag själv provat på, löpning bränner inte fett på samma sätt som gång gör.
har massa förslag till dig som att byta några måltider till lite fullkorn, små förändring blir stora i slutändan.
har du frågor kan du kontakta mig, delar gärna med mig