2757
Sök

Bäst priser på produkter från autosmart och autoglym?

Bilvårdsexpert
663 Inlägg
12 september 2009
#21
caromania skrev:
Men åter on topic, vad skulle du säga är de bästa medlen för olika uppgifter? Gör gärna en lista på sådant som du rekommenderar och till vad. Jag är ganska kass på sånt här så det slutar ändå ofta med att man handlar det som står i hyllan på macken.
Håller på att göra klart det sista i webbhandeln. Där kommer bara finnas produkter som jag kommit fram till, är bland dom bästa produkter där ute.
Blir lite mkt att skriva här. Plus att TS bara är ute efter Smartabs produkter. Och inga av deras produkter kommer tyvärr finnas i min webbhandel.

Ville bara inflika min åsikt i det hela. Synd att TS tog illa vid sig.

Välkomna att besöka min firma: www.bilpedanten.com

Starkt Nürburgring-beroende :)
95 Inlägg
13 september 2009
#22
Torlejf:  Vill bara klargöra att Autosmart-produkterna tillverkas inte i Sverige, utan i England, dessutom tror jag inte du har så bra koll på vad de lämnar för marginaler till sina ÅF..

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
13 september 2009
#23
NErixon skrev:
Torlejf:  Vill bara klargöra att Autosmart-produkterna tillverkas inte i Sverige, utan i England, dessutom tror jag inte du har så bra koll på vad de lämnar för marginaler till sina ÅF..
Härligt Nisse.
Du är på hugget idag. wink

Jag skrev mycket längre svar innan, men jag orkar inte prata som att vi inte känner varandra. haha.

Mvh. David.
Senast redigerat av Torlejf (13 september 2009)

Bygger rolig bil. :)


Sök