Nyss hemkommen. Det va ca 130st bilar sa dom som fotta. Men det va inte många fina bilar där tyckte jag. En Impreza, en RS4, ett par S/V40 sen va det bara massa raggare och annat. Men fint väder va det iaf.
kan ha nått med framförhållningen för den här "träffen" att göra, det va HUUUUUUUUUUUR många som helst som inte visste om att bilsport skulle komma till stan, man kan lätt säga att jänke folket va bättre på att sprida ryktet än vad euro/japs gänget var
med bättre framförhållning hade det kunna varit minst 50 bilar till
kan ha nått med framförhållningen för den här "träffen" att göra, det va HUUUUUUUUUUUR många som helst som inte visste om att bilsport skulle komma till stan, man kan lätt säga att jänke folket va bättre på att sprida ryktet än vad euro/japs gänget var
med bättre framförhållning hade det kunna varit minst 50 bilar till
Såg detta nu var ju 8 år sedan sisst , fan att man missade det :-(
Jo, det va ju bara av ren tur jag råka se tråden här på garaget. Annars skulle jag inte heller vetat om det. Och tråden på upp bara 2 dagar innan träffen skulle äga rum. Och på zatzy stog det inget alls om träffen. Kan vara därför det va så få av oss euro/japs-älskare visste om träffen.
Massa raggare ja ja! De var dom som startade gatbilstrenden när du var på planeringsstadiet du var alltså inte ens en spermie. Om det var så dåligt så skulle du väl ha varit kvar i Hedemora! Och kollat på a traktorer.