förstår inte att folk gillar att prata om sig själv i 3:e person Skämt åsido.. självklart ska man inte köra som ett svin. det vinner man inget på. eller jo, polisens uppmärksamhet. Förbjud gps håller jag också med om! Det är faktiskt lite fusk..
Henke. jag ska också upp tidigt på lördagen dygnet har ju 24 h ändå
Minister skrev:
Jag har aldrig tidigare deltagit i något liknande, men det känns som att det är den som hittar bäst och kör de listigaste vägarna som vinner, snarare än de som kör som idioter. De sistnämnda kör troligtvis som idioter i vanliga fall också
Det här angående GPS så är det ett ämne man kan diskutera fram å tillbax men jag/vi som drar i det har funderingar på om det går bra denna gång så kommer det fler tåg å då kan det bli också att det förbjuds med GPS:er också
Än så länge finns det fortfarande platser kvar men just nu är ni 5 st anmälda......Men får fler och fler som blir intresserade men jag väntar på svar bara nu ifrån dom....
jag är på klar när det äntligen händer något kul i denna lilla byhåla=) men jag ska anmäla barris också han har glömt sitt lösenord han åker en blå 740 så du vet hehe men mne syns i möra på öb drifting sesion:;P
Tackar timmy för att du svara de på det där... Svar Ja Tysken66 det går att anmäla sig så läng vi har platser kvar å även på plats om det är lite oklart i första inlägget.