2492
Sök

Skulle ni rekomendera en av dessa Lexus?

123 Inlägg
12 september 2009
Trådstartare
Mortalis skrev:
Måste bara säga att jag gillar att "brorsan" då inte bryr sig om ifall de diffar 100 laxar på bilen tongue
Antar att folk inte behöver ta upp driftskostnader då för bilarna? smile Bara hört gott om gs- modellerna

Skillnaden hamnar på 40k i slutändan då GS gick att släppa för 400k och IS för 360k.

123 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
Om min bror nu köper IS 250 med sport och multimedia paketet nu, han är 25 och jag 19, skulle ni tro att det är en bil som kan passa oss och inte ger en gubbig image?

Allmänt envis
12 512 Inlägg
15 september 2009
kickade skrev:
Om min bror nu köper IS 250 med sport och multimedia paketet nu, han är 25 och jag 19, skulle ni tro att det är en bil som kan passa oss och inte ger en gubbig image?

Lexus är väl varken eller, men "gubbig" tycker jag inte man kan kalla dem. Kolla bara vilken status märket har i staterna, klart det smittar av sig även här hemma när man sett X antal hip-hop videos med Lexus och 22" kromfälgar smile

En standard Lexus däremot sticker inte ut mycket, varken som gubbig eller... ungdomlig i mina ögon

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

961 Inlägg
15 september 2009
kickade skrev:

tycker ni att den är gubbig så får ni väl ge den en lite tuffare och "ungdomligare" touch smile

Pure DieselPower

95 Inlägg
15 september 2009
kan ställa mig i skaran som tycker lexus är en fin bil. du ska handla en lexus från återförsäljare och som bara har blivit servad hos återförsäljare så du får med deras kvalitets försäkring den är mycket bra, den täcker mycket om det skulle hända nått med bilen.

Min flickvän gick och köpte en lexus is 250 sport. Jag tycker den är skön att köra har lite mer komfort än vad det är i supran. Har även kollat lite trim och sånt till den. Finns mycket att hämta hem till den bilen som gör den snygg och får den att gå bättre smile mvh
Senast redigerat av supra-power (15 september 2009)

varför bromsa när man kan gasa

123 Inlägg
15 september 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
kickade skrev:

Lexus är väl varken eller, men "gubbig" tycker jag inte man kan kalla dem. Kolla bara vilken status märket har i staterna, klart det smittar av sig även här hemma när man sett X antal hip-hop videos med Lexus och 22" kromfälgar smile

En standard Lexus däremot sticker inte ut mycket, varken som gubbig eller... ungdomlig i mina ögon

Vad har bilen för status i USA?

Har provkört den ett antal gånger nu och gillar den, dock skulle jag vilja få ut mer hästar ur den, 208 känns inte helt 100%. Men det är så jävla komfortabelt och lyxigt att sitta i den.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
15 september 2009
kickade skrev:
Rquired skrev:
kickade skrev:

Vad har bilen för status i USA?

Har provkört den ett antal gånger nu och gillar den, dock skulle jag vilja få ut mer hästar ur den, 208 känns inte helt 100%. Men det är så jävla komfortabelt och lyxigt att sitta i den.

Tja, den har blivit rätt populär bland yngre. Som sagt finns ofta med i hip-hop videos med överdrivet stora fälgar etc. Men samtidigt är Lexus i sig en diskret bil, vilket får mig att tycka att den är ett mellanting. Den uttrycker varken gubbe eller bakåtvänd keps smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
18 september 2009
http://www.youtube.com/watch?v=rv4e6YG2x2U  här har ni en video på en fläskig gs300(98-04)
jag kan säga lite om gs300,
plus: 2jz är lika dan som sitter i en supra mkiv
de är sköna att åka i,
jätte tyst och går sällan sönder sen vet jag att de finns hur mycket som helst styling och trim till bilen,
de är rätt så pigg tycker jag.
de flesta som har fått åka med mig i lexusen har varit bmw,audi fräls men de blev förvånade när de sätt i bilen, de tycker att de är en riktig lyxbil....
minus:
vad jag brukar höra är att du är de en lexus? jag har inte sett så många sån här innan, men fan de ser ut som mercedes....

Sök