påsen skrev:
93T skrev:
påsen skrev:
Är nog lika bra att hitta en annan ort att köra race på 2010.
Om ingen seriös drar igång riktiga race i Markaryd igen för några lagliga lär det nog inte bli och om det blir det så kommer det inte vara många och jag tror inte dem drar lika mycket folk.
/Påsen
Veckans Pessimist?
Vadå "ingen seriös"? tycker att de rejsen som hittils hållts varit mer än seriösa och har dragit mer folk än andra illegala rejs jag varit på, tror att det kommer att bli ett kanon 2010, och tror inte att några få lagliga rejs kommer att sätta käppar i hjulen för andra aktiviteter.
Va inte så jag menade.
Racen som har varit har varit grymt bra och riktigt seriösa, går absolut inte att klaga på dem.
Men så som det verkar så är ju dem som HAR arrangerat inte sugna på att arrangera mer illegala race under 2010 utan sikta på BR, men dem kanske har ändrat sig så att dem kommer arrangera kanonrace i år igen
Det jag menade va att om dem som har arrangerat innan inte ska göra det mer så måste det kliva fram nya seriösa personer som kan tänka sig göra det.
/Påsen
Eller så disskuterar vi inte illegala race överhuvudtaget ?
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre