3025
Sök

Bilder: Ferrari F430

Fotograf
1 000 Inlägg
18 september 2009
Ahh du gör det igen otroligt Snygga bilder! 5 & 6 är mina favoriter!
MVH

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
18 september 2009
Sanslöst bra bilder.
Jag är väldigt väldigt avis på dig just nu, och då menar jag inte pga att du fick låna en Ferrari...
Senast redigerat av Jojje_ (18 september 2009)

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

108 Inlägg
19 september 2009
Trådstartare
Tackar alal! smile

Fotograf
78 Inlägg
21 oktober 2009
Riktigt snygg, men sexan är den klart bästa enligt mig, gillar färgtonerna och kompositionen i den!

Fotograf?
9 Inlägg
22 oktober 2009
Jeg må bare si WOW!!!
Jeg tok en kikk på websiden din, og jeg må si at dette er noe av det sykt råeste jeg har sett på LENGE!!! Helt fantastiske bilder, alt er bare helt perfekt. Dette er noe du virkelig kan, missunner deg virkelig ditt talent innenfor dette smile
Men lurer på en ting, ser du bruker fotorigg på noen av bilbildene, hvor får man egentlig tak i det?

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
23 oktober 2009
Dina bilder är helt magiska!

Even fools they say, can find a way out of the dark.

36 Inlägg
25 oktober 2009
Wow! Helt sjuka bilder smile efter vinterns ombyggnad måste du fota min big_smile

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
25 oktober 2009
Jättesnyggt! Underlättar helt klart att själv få stöka runt med en bil och kunna vända och vrida på det som man vill utan att behöva lägga energi på att att förklara och dirigera också! big_smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Braaaap Braaaaaap!!
188 Inlägg
25 oktober 2009
Sjukt, Kan det bli bättre? big_smile Tror inte det

831 Inlägg
3 november 2009
Otroligt snyggt! Snygg bil men framförallt fina och intressanta bilder! Bilderna hade varit lika intressanta även om det stod en Opel Kadett från 84 istället för ferrarin. Många verkar tro att det är enbart bilarna som gör bilderna. Jag är så jävla trött på att titta på alla skittrista bilder där folk bara fotat bilen rätt upp och ner utan någon eftertanke eller någon idé i sina bilder.

Mera sånt här. Riktigt grymt! Varenda bild hade sin egen charm och idé. Det gillar jag. Ljuset är fantastiskt!

Sök