Precis hemkommen från mantorp park och jag är mer än nöjd tack 5100 för detta ban-år jag längtar efter kommande event. För min del gick det sådär på det är ngt vajsing med tändningen, bluddrar och lever fan på höga varv, hoppas på stiften...
synd bara att man hittade bra inställningar på chassit sista passet..
"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen. www.5100.se
Ja riktigt go kväll. Tyckte det var riktigt i kul ibörjan av första driftingpasset. Alla såg ut att vara tokladdade och kanske försökte lite för mycket bitvis.
Men det är ju så det ska vara. Att passera gränserna ibland är man sig mycket av.
Film kommer. I och för sig stod jag bara på två ställen i parisern så den blir ganska lik filmen från förra träffen.
Just de, största förvåningen under kvällen: Audi Sportquattro replikan, mums. Förresten vad satt det för motor i den? Tyckte inte den sjöng som en femma.
Sjukt roligt... älskar parisern tack alla som gjorde detta event möjligt.. flaggvakterna ska ha en eloge (vet hur tråkigt det kan vara). Va faktiskt kul att köra i raceklassen på slutet drog jämt med nån "gammal" porsche uppför rakan.
Tråkigt med flaggvakterna första drifting passet annars riktigt bra! Vill se bilder!!! : ))))
Vad tänker du på ang flaggvakterna?
Håller på med mina bilder just nu men det vart ett par st så det tar nog en stund heheh .
Det vart en grönflagg av nästan 20 gula för mig.. och en gulflagg när man ska ladda in i första finaste kurvan men det var tomt på banan framför :S Men jag pratade med dom som släppte ut bilarna i depån och dom hade också sett det men andra passet var det inga problem!
Tråkigt med flaggvakterna första drifting passet annars riktigt bra! Vill se bilder!!! : ))))
Vad tänker du på ang flaggvakterna?
Håller på med mina bilder just nu men det vart ett par st så det tar nog en stund heheh .
Det vart en grönflagg av nästan 20 gula för mig.. och en gulflagg när man ska ladda in i första finaste kurvan men det var tomt på banan framför :S Men jag pratade med dom som släppte ut bilarna i depån och dom hade också sett det men andra passet var det inga problem!
Varför släppte dem ut dig från depån om det var gulflagg redan i 1 böj? Eller var du redan ute på banan när gulflaggen kom där?