Visa inte såna videos jag blir ju fan sjuk såpass sjuk att jag vill snygga till en Mk5 GTI, tror många skulle gilla min tankar kring den Vet inte hur mkt jag nötat igenom "Wagenwerks" videos.
Jahopp, hänt lite lite saker med bilen, efter nästintill sömnlös natt (morgon egentligen..) så skulle jag iväg till Borås och kika på en GTI DSG -08 med far men visste även att grillen var på ingång..så jag ringde till bussgods och då hade den precis kommit (beg. is the shit )
Hämtade den och iväg till Borås, kan ju bara säga att en GTI lockar mkt..vem vet, framtida projekttråd?
Sen hem och så drog jag till Biltema, köpte olja och oljefilter..köpte den gröna del-syntet dunken för 149kr/4L, jag tror den kommer lira bra i motorn min
Ska försöka se över ögonlocket i helgen med.
Bilder:
Ett paket
En grill inte 100% ny men helt klart fräsch för pengarna
Grillen sitter på men det var mörkt så korten får dröja till lördag
Kan ju lägga upp 2 små bilder på sprickan i ögonlocket, gått av väldigt fint men kan man spackla ihop det eller måste de förstärkas på nåt sätt? Jag är kass på sånt!
1.Ändborra sprickan 2. V slipa srickan 3. Till baksidan finns det typ som dubbelhäftande tejp som man ska klistra på ett ark och sedan limma/spackla utifrån. (3M) 4. Limma 5.Slipa spackla
Tack för tipsen allesammans, pratade med en polare som är lackerare idag och han sa att jag skulle limma (med nåt speciellt lim) det och sen finspackla det, så vi kör på det framöver
Är SJUKT SUGEN på att köpa ny bil i veckan alltså, Mk5 GTI DSG..får se, ska ta en funderare..