Varit och prövat en -06:a, som min polare köpte sen ist Har prövat S2000, GTI DSG -08 och skulle vilja pröva en R32 06-..just nu lockar Golf väldigt mkt, ett ord: Eurostyle
Självklart ska du ha ögonlock! Hittade en GTI-grill (dubbel-lamp såklart) med ögonlock på en övergiven skrotbil, åkte på min Jetta direkt. Då blev man glader Ögonlock gör mycket för utseendet!
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Självklart ska du ha ögonlock! Hittade en GTI-grill (dubbel-lamp såklart) med ögonlock på en övergiven skrotbil, åkte på min Jetta direkt. Då blev man glader Ögonlock gör mycket för utseendet!
Tack
Jodå de ska på, men just nu har jag lite annat att fixa med på bilen
- Fixa till den svarta plasten igen, aldrig mer Biltemas plastfärg.. - 2 fästen på den emblemlösa grillen är trasigt, ska limmas och fixas - Mosade en katt på vägen till jobbet idag, men allt på bilen verka klara sig.
vad hände med din saab? kom på att jag inte kommenterat innan
men den blir asfet
Min Saab ville nån köpa neä, satte ut den på lite intressekoll och ca 49 timmar senare var den borta och jag fick det jag begärde dessutom så nu letas ny bil för fullt, detta är min brukis men även den måste ju vara lite tuff
Det jag använder Hagmans bumper shine, bra skit! du får testa lite om du vill
Använder du bumper shine efteråt eller vad menar du?
decib3l skrev:
Värmepistol på kofångare = Svart
Får svara Nej där, inte i alla fall.
At least try it. På mina lister och kofångare gör det skillnad. Men det kanske är annat material i din kofångare.
Fast nu är dom ju målade 1 gång redan så nu fortsätter jag på det spåret, gjorde detta på min 740 en gång i tiden och det blev inget vidare. Får se hur jag gör, just lägger jag energi på att hitta ett riktigt objekt att pilla med
danne1988 skrev:
snor det tipset till min 945:a tack ^^
Nice stuk på bilen har du breddat fälgarna skälv?
Tackar, fälgarna breddade en jobbarkompis åt mig (Primer)
Använder du bumper shine efteråt eller vad menar du?
Får svara Nej där, inte i alla fall.
At least try it. På mina lister och kofångare gör det skillnad. Men det kanske är annat material i din kofångare.
Fast nu är dom ju målade 1 gång redan så nu fortsätter jag på det spåret, gjorde detta på min 740 en gång i tiden och det blev inget vidare. Får se hur jag gör, just lägger jag energi på att hitta ett riktigt objekt att pilla med
Det är så att kofångare är gjorda i olika material som sagt Och på just golfar funkar det utmärkt att göra såhär. 740 har annan slags plast. Volvo 850 -95 och uppåt funkar det att göra så på till exempel
Har givetvis testat Men det är annars inget fel med bumpershine.