2560
Sök

Mordförsök vid Street racing GBG.

Eliminator
1 441 Inlägg
19 september 2009
Trådstartare

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

Flickspanare
728 Inlägg
19 september 2009
Ja hörde detta, vart är samhället på väg undrar man! Skrämmande är vad det är.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

3 259 Inlägg
19 september 2009
Moget liksom....

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Intresseklubben
673 Inlägg
19 september 2009
finns redan en tråd om detta smile

/Mvh Andreas

1 853 Inlägg
19 september 2009
Tragiskt att sådant hära ska hända! hmm

Hoppas att alla inblandade blir återställda och att gärningsmannen männen/kvinnorna får sitt straff!

/mvh soyd

16 197 Inlägg
19 september 2009
skulle nån försöka sno nåt från min bil så skulle ja nog göra samma sak..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Intresseklubben
673 Inlägg
19 september 2009
evilaudio skrev:

vadå, knivskära folk? Sen så va det ju inte så att dom som försökte sno spoilern som blev knivhuggna, utan dom som skulle sno spoilern knivhögg dom 3 personerna som skulle stoppa deras attentat..

Våld brukar inte lösa problemen, det vet vi alla trotts man inte tänker så i visa situationer..

/Mvh Andreas

91 Inlägg
19 september 2009
Varför håller ni inte er till en tråd ?? ska det va så jävla svårt att göra det?  sånt jävla spring fram o tebax bland trådarna så man bli dumm i huvudet

16 197 Inlägg
19 september 2009
IMPRAZERN skrev:
evilaudio skrev:

vadå, knivskära folk? Sen så va det ju inte så att dom som försökte sno spoilern som blev knivhuggna, utan dom som skulle sno spoilern knivhögg dom 3 personerna som skulle stoppa deras attentat..

Våld brukar inte lösa problemen, det vet vi alla trotts man inte tänker så i visa situationer..

läste bara ett 3 blev kuggna nag en vinge.....  ja skulle iaf lemmlästa personen ifråga om ja tog nån på bargärning som snor saker från min bil elle gör inbrott i den..

skulle man haffa dom å sen vänta på att snuten kommer så får dom ju inget straff.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Intresseklubben
673 Inlägg
19 september 2009
evilaudio skrev:
IMPRAZERN skrev:
evilaudio skrev:

läste bara ett 3 blev kuggna nag en vinge.....  ja skulle iaf lemmlästa personen ifråga om ja tog nån på bargärning som snor saker från min bil elle gör inbrott i den..

skulle man haffa dom å sen vänta på att snuten kommer så får dom ju inget straff.

jo, förstog det ;P Klart, hade man sett någon som försökte sno något ifrån ens bil så hade man såklart gått madman ;D

Men lås denna tråden, eftersom vi redan har en aktiv tråd angående detta så slipper vi ha så många om samma sak, som bluebull skrev också

/Mvh Andreas

956 Inlägg
19 september 2009
Den rubrik som aftonbladet valt, är det för att visa ytterligare hur farligt det är med streetracing eller?

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

Administratör
11 935 Inlägg
19 september 2009
Låser och hänvisar till den andra tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=151230

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Administratör
11 935 Inlägg
19 september 2009
Låser upp och låser den andra tråden och hänvisar hit.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 926 Inlägg
19 september 2009
Ja vad fan ska man säga.. hmm Fegt, mycket fegt..

Lider med de tre som råkade illa ut.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
19 september 2009
Chrizz.. är du lite förvirrad??

Sump Runk Rätt O Slätt!

OEM <3
6 957 Inlägg
19 september 2009
HyperSonica skrev:
Chrizz.. är du lite förvirrad??

För att låser en tråd som skapades tidigare? tongue

Kan vara för att topic är bättre, ligger i "Allmänt" och det finns länkar och
inte lika mkt frågetecken som i den andra tråden, vad vet jag? tongue
Han kan iofs styra allt men ändå big_smile

Till T: HEMSKT! Vi har pratat om att åka ner till Gbg på träffar m.m. men det här avskräcker
ju många, iaf mig hmm Hoppas dom skadade repar sig snabbt och att gärningsmännen åker dit!

Mvh

OEM <3

KUNG
441 Inlägg
19 september 2009
Bjork skrev:
Till T: HEMSKT! Vi har pratat om att åka ner till Gbg på träffar m.m. men det här avskräcker
ju många, iaf mig hmm Hoppas dom skadade repar sig snabbt och att gärningsmännen åker dit!

Mvh

Det har ju aldrig hänt något innan så...   Brott finns ju överallt eller ni kanske inte går ut ur huset/lägenheten?

3 650 Inlägg
19 september 2009
Problemet i sverige är knivar och folk som tror dom kan göra vafan dom vill! Knivar överallt, går ju inte att göra ett skit utan att få en kniv i sig! Skulle detta hänt utan knivar hade nån fått några käftsmällar å ont i skallen..inte mer med det

En hederlig person som jobbar och har ett liv skulle aldrig våga/riskera att göra nåt sånt!
Senast redigerat av Kesler (19 september 2009)

Sök