Helfränt bygge, du får absolut inte lägga ner denna tråd, kollar hela tiden efter uppdateringar
kul o höra. men är väldigt drygt men folk som klagar på den och att garaget tar bort bilen HELLA tiden. nu har dom tagigt bort den pga att där inte finns någon helhetsbild på bilen. nej men är det så konstigt på en projekt bil :S
+1 Har liknande probs med modsen. Men vill de har fler orginale V70 här så är det väll upp till de.
tack till alla er som gillar det och visar intresse. här skulle blivigt en riktig bild bomb i morgon men TYVÄR. TYVÄR.TYVÄR så har inte balkarna kommigt.. så får roa mig med att skruva 9000istället. kan lägga upp lite bidler sen om ni nu vill:)
det e jävla finnt bygge du håller på med jag har sj börjat med ett bygge med saab 9000 motor med lite över 500 hk ska i en ford sierra vart de inte svårt att fixa med lådan
hoppas att man får se den sen i sommar kanske lycka till
det e jävla finnt bygge du håller på med jag har sj börjat med ett bygge med saab 9000 motor med lite över 500 hk ska i en ford sierra vart de inte svårt att fixa med lådan
hoppas att man får se den sen i sommar kanske lycka till
500hk på papper eller uppskattade HK?
nej det ett jobb som kräver stor nogranhet. får inte ha brottom. så går allt:)
Här händer det inte mkt.. synd på ett asgrymt projekt, nerlagt?
nej det är inte nerlagt. jag väntar fortfarande på stålet till vaggan. det har verkligen dratig ut på tiden nått sjukt. men läggs ner gör det inte. HA tålamod vänner !!
tack kul du gillar det. efter en lång väntan kom ikväll ett mail från levernatören att mitt stål ska komma i slutet av veckan men som sagt det har ja hört innan av dom men självklart håller jag alla tummarna på det nu!!
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D