nja uppgjord var kanske lite fel ordval. Men en sak som jag iaf hoppas aldrig skall inträffa, det är att en dommare hjälper en tävlande med tweakning inför en tävling han själv skall dömma
Då vill jag kalla det fusk. Men annars är det väl självklart att man skall kunna ta emot hjälp. Hoppas själv att få bra hjälp nu när jag fått en stereo med tidskomp;) Fick ju köpt en till bra pris istället för en bas i 2:a pris.
Men jag måste säga att det var Fruktansvärt tråkigt med det som inträffade.... Att stå där att höra och se 1:a, 2:a och 3:e pristagarna i espl gå fram och ta emot trofé och pris när jag visste att jag spelade högra än 2:an. Nu löste ju sig detta på ett bra sett, men det var ändå en upplevelse jag gick miste om.
En annan sak som jag har ångest för, det var att jag inte gjorde en om-mätning till i db. Jag trodde ju inte att jag skulle ha en suck i db-tävlingen så jag brydde mig inte så mycket, men 1:A pristagaren däremot tweaka som fan och gjorde måååååånga mätningar innan han var nöjd, han fick 0,2 db högre än mig
Jag sluta höja när framsystemet börja ge efter, kunde fadat bak lite till och höjt ytterligare, men som sagt, hade ju inte en aning om att jag skulle hamna i toppen.. jaja, säkert första och sista ggn, men jag vet nu att det är värt ett försök iaf
Mvh Andreas