Jag tycker inte du ska köpa den! Fast jag hade mycket trubbel med min A3:a... Kanske bara hade otur?
Finns mycket sjysstare bilar för dom pengarna! Så fundera ordentligt!
Annars äre en A4:a.. men men.. Fundera lite till.. kanske kan hitta nå ännu bättre bil för dom pengarna? Men jag tycker ändå att du ska slå till på den dära..=p
Ja visst kan man hitta bättre men jag har inte tid att vänta längre. Att du hade tubbel med din a3 kan jag bara beklaga, som sagt detta är en a4 och det är för mig en lagom bil.
Jag tycker inte du ska köpa den! Fast jag hade mycket trubbel med min A3:a... Kanske bara hade otur?
Finns mycket sjysstare bilar för dom pengarna! Så fundera ordentligt!
Annars äre en A4:a.. men men.. Fundera lite till.. kanske kan hitta nå ännu bättre bil för dom pengarna? Men jag tycker ändå att du ska slå till på den dära..=p
Hörru, om du har missat det så tillverkar Audi både A3 och A4... Och jag hade en massa trubbel med mig A3:a plus att jag har hört om en massa andra lirare som haft strul med A4:orna också!
Ska jag nånsin äga en Audi igen så ska det vara minst en S3 eller uppåt!
Ja visst kan man hitta bättre men jag har inte tid att vänta längre. Att du hade tubbel med din a3 kan jag bara beklaga, som sagt detta är en a4 och det är för mig en lagom bil.
Nähä? Är det en A4? Det hade inte jag en aning om? Stora servicen är väl inte gjord än va? Tror att den ska göras vid 10 000 mil... Så om du ska slå till, försök att pruta lite!
Jag behövde aldrig göra den servicen på min bil men jag tror att den är ganska dyr... Om inte nån här på garaget kan svara på det så kan du ju alltid ringa till Audi och höra! Det är ju ett bra prutargument!
Jag tycker den verkar helt okej.. Jag har haft en likadan och den var kanon... Men jag hade dock problem med länkarmarna som är en vanlig sjukdom på denna modellen.. Men eftersom han har bytat länkarmarna så tycker jag du ska slå till.. jag e ganska övertygad om att du kommer bli en nöjd Audi ägare...
Tänk på att kamremmen ska vara bytt innan 12000 mil...
Bilpriser.se har värderat följande objekt enligt nedan, baserat på de uppgifter och den registreringsinformation som erhållits samt att fordonet är i fullgott skick. Köppris 93 000 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare. Privatpris 76 000-84 000 kr Uppskattat pris vid köp av privatperson.
jag tycker dock passaten är skönare att åka i i samma årsmodell men det kanske bara är jag men annars så är det ju mer eller mindre samma bil . bara att slänga i ett chip så blir den lite roligare med samt länkarmarna och så var ju kirrat på den för det är ju en av svagheterna på a4 plattan om jag inte mins helt galet