2530
Sök

Ska jag köpa denna bil?

31 Inlägg
9 maj 2006
Trådstartare
Kollat på bilen nu, ska göra m-testet kl 13 idag.
Den som inte framgick i annonsen var att den var chiptrimmad till 220 hk. Är det fortfarande ett bra köp undrar jag? Kan dom se om den är hårt körd på m-testcentret?
Sedan var det 2 slitna vinterdäck som behövdes bytas samt 2 skivor. Farthållaren glappade tydligen också men fungerade, liten spricka uppe i vänstra hörnet på vindrutan samt en tytters ytlig repa.   

kom gärna med era synpunkter

3 120 Inlägg
9 maj 2006
Chip är väl trevligt men ger en indikation att förre ägaren förmodligen hade blyfot. Be att de fixar farthållaren, skivorna och däcken eller dra av på priset motsvarande summa.

31 Inlägg
9 maj 2006
Trådstartare
Sådär nu är m-testet gjort på bilen och köpet avbrutet. missljud och MASSA andar fel som säkert skulle gå på 30k att fixa, då han inte va så sugen på att sjunka så mkt i pris blev det inget köp.

Så jag får leta vidare.

Lord
125 Inlägg
10 maj 2006
magnet skrev:
Så jag får leta vidare.

Är du fortfarande inne på en A4:a? Eller är du intresserad av nåt annat också?

Kör snabbt, Spara tid!
http://www.garaget.org/?car=27316

Nknn
10 maj 2006
magnet skrev:
Sådär nu är m-testet gjort på bilen och köpet avbrutet. missljud och MASSA andar fel som säkert skulle gå på 30k att fixa, då han inte va så sugen på att sjunka så mkt i pris blev det inget köp.

Så jag får leta vidare.

Det här m-testet du talar om, kan du ge en liten närmre beskrivning på vad det innebär? Finns det företag som utför sådana, och isåfall vad kostar det?
Senast redigerat av N0kan (10 maj 2006)

2 751 Inlägg
10 maj 2006
Köp absolut inte v6 den har typ 20hk mer ändÅ!!!

Who Djaa bless no man curse

Sök