3326
Sök

Tradigt på jobbet, vad gör ni?

Ljudbyggare
170 Inlägg
1 oktober 2009
Trådstartare
#1
Okej, har nu i en veckas tid av EXTREM lättja på jobbet levet på Garaget och ebay. Letar delar till bilen, samt kollar forum här och MCS (mitsubishiclubsweden). Vad gör ni? Orkar inte med online spel (FÖR KASS DATOR PÅ JOBB!)


DFFL
9 020 Inlägg
1 oktober 2009
#2
Kör hem.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Ljudbyggare
170 Inlägg
1 oktober 2009
Trådstartare
#3
FireTraXX skrev:
Kör hem.
Kan inte då vi måste ha ett minimum antal personer på plats...


Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
1 oktober 2009
#4
Hitta på olika sporter med saker nära till hands.
Typ ställ en papperskorg på ena sidan arbetsplatsen och försök sedan träffa den med pappersbollar eller liknande. Be en kompis kasta tbx bollen dock, annars blir man trött utav att hämta den hela tiden tongue
Om man inte har ett gott lager papper så man kan göra nya hela tiden dårå

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Ljudbyggare
170 Inlägg
1 oktober 2009
Trådstartare
#5
Har golfbollar som någon lagt på mitt skrivbord. Men att studsa dem upp till taket och se bollen studsa all värdens väg är ju bara roligt till en viss gräns (Oftast tills man ska hämta dem)
EDIT: Eller tills man får den på sig (fick den i skallen precis...)
Senast redigerat av Frostfjord (1 oktober 2009)


Sleeper
3 084 Inlägg
1 oktober 2009
#6
jublar... sticker hem och hämtar kudden och lägger mig på golvet, vet att det inte kommer inträffa då det bara jävlas jävlas och jävlas så jobb kommer man inte få slut på.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Fire And Silk
2 254 Inlägg
1 oktober 2009
#7
Porrsurfa och jaaaaa, sen får du göra vad du vill av situationen som har uppSTÅTT! wink

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Knegare
718 Inlägg
1 oktober 2009
#8
Gör några nya skyltar.. tongue

William 2009-02-20

1 482 Inlägg
1 oktober 2009
#9
Bah skatta dig lycklig!

Jag kommer inte ens in på tex garaget på jobbet och har oftast 8 timmar att slå ihjäl nattetid!

Browsa Flashback forum.. ganska kul! Men det får jag inte heller göra på jobbet sad

BLT Service
Theracords Music Label

VW-nörd?
4 332 Inlägg
1 oktober 2009
#10
Ta o köp er lite usb leksaker å spela fotboll å basket å skit med haha tongue

Ja har knappt tid att gå på toa där ja e så hinner inte riktigt göra mkt mot tristess...


Dagdrömmare
2 836 Inlägg
1 oktober 2009
#11
På mitt jobb egentligen händer nåt eller inget dvs kör, lossar/lastar eller står o sitter vid datorn.
Denna vecka var det inte mycket action så det var rätt mycket data sysselsättning eftersom det lite kyligt ute.


fotointresserad
2 307 Inlägg
1 oktober 2009
#12
Finns mycket tid att slå ihjäl på olika internet sidor. För att nämna några:
www.failblog.org
www.tjuvlyssnat.se
www.tjuvtittat.se
www.flashback.info
Senast redigerat av Norde (1 oktober 2009)


KTM 660
537 Inlägg
1 oktober 2009
#13
Kaffe och youtube filmer,  sen garaget såklart. Annars blir det att sova nån timme tills det händer nått igen.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

4 554 Inlägg
1 oktober 2009
#14
leta roligare jobb kanske... om du inte har nått att göra så kostar du mer än va du åstakommer dvs icke lönsam å då är de nog hejdå snart:P

7 100 Inlägg
1 oktober 2009
#15
köp råttor och släpp ut dom och sedan leta alla igen big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 271 Inlägg
1 oktober 2009
#16
ett par st på jobbet ink mig köpte oss ett par rc-bilar att sladda runt med på lagret.


Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
1 oktober 2009
#17
um.. har knappt tid o äta lunch.. så hinner sällan bli segt tongue

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Sanizz
1 oktober 2009
#18
Sitter och lirar need for speed smile

huh?
10 427 Inlägg
1 oktober 2009
#19
Två kollegor som jag hade förr roade sig med att skjuta gummisnoddar på mig när de hade tråkigt.
Jag hade liksom skrivbordet i mitten så var ganska utsatt.. tongue Sen är det väl extra roligt att plåga
färskingar.. roll


Varningar: För många..
2 552 Inlägg
1 oktober 2009
#20
På mitt förra jobb satt jag i trucken och läste Slitz när det blev lite dötid över tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone


Sök