koop sant som du säger men just nu har jag seriöst ingen lust att hålla på med det dåd et är så mycket runt omkring som jag tycker är viktigare än bilen. Jag trodde dom skulle ringa upp mig idag men får hoppas ¨på imorgon då verkar som det gick lösa med hembesök iallafall:P så ja vi får se Det enda jag kan säga nu är att det är på G med garaget nu skrivit på alla papper osv om allt går som jag vill så åker motorn ur sen får deamo bilen tror ni alla vet här att han kan lacka och har istort sätt redan lackat hela bilen så nu får han resten åxå;)
Hej var ett tag sen jag sa eller gjorde något. vill bara säga det enda som hänt är if Har betalat mig en summa. för skadorna. Just nu står jag å väntar på putta in bilen i det nya garaget. det var dock 3 trasiga takstolar som byts just nu så snart klart..
Planen är In med bilen ut med motor å låda och ja allt skit som inte behöver sitta på just nu. Sen ska Deamo ha karossen för sig själv ett tag medan jag går loss på motorn, SÅ ha lite tålamod med mig så är vi snart back on track. Mvh oscar
Hej var ett tag sen jag sa eller gjorde något. vill bara säga det enda som hänt är if Har betalat mig en summa. för skadorna. Just nu står jag å väntar på putta in bilen i det nya garaget. det var dock 3 trasiga takstolar som byts just nu så snart klart..
Planen är In med bilen ut med motor å låda och ja allt skit som inte behöver sitta på just nu. Sen ska Deamo ha karossen för sig själv ett tag medan jag går loss på motorn, SÅ ha lite tålamod med mig så är vi snart back on track. Mvh oscar
gillar!!!!!!!!!!!!!
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....