go kväll vart lite segt i typ 2 dagar nu känner mig ja jag vet ej. ledsen eller bara trött jag vet inte alls :S hur som tappat lite lust med bilen osv men tog två bilder i dag så ni får se hur det ser ut.
färgen tog slut så får fixa ny
vet inte med detta alltså vet ej om jag är nöjd lixom. beror nog på mitt humör :S
kan ju hända du vill för mycke å så blir det inte som du vill....Ta det lugnt å gör en paus å tänk på annat! du gör ett bra jobb men alla behöver vi ett break i bland!
upplever du att detta har blivit som ett evighetsbygge? ett pussel som aldrig blir klart? du har jobbat grymt bra trotts alla motgångar. jag hade gett upp för länge sedan! ...men ibland så måste man få vila sin vilja, för att viljan ska kunna fortsätta gå mot den färdiga slutsatsen.
Grymt bra, ta en paus som alla säger och börja igen på bättre humör sånt släpper alltid Alla delar rund om ex termostat hur insug mm kan du alltid putsa upp och lacka i silver om de inte ska va som de e nu de ser org ut men mycke fräshare. Kolla bilderna på min Mazda (gamla bilar) den grå av dom gjorde jag ett motor lyft med att lacka ALLT varg grymt snyggt men e lite jobb att fixa allt.
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Tack till er alla trodde inte jag hade såå många här som brydde sig så Har väl vart lite väl mycket nu är inte bara bilen är lite åxå med arbetslösheten Kul ni gillar vad jag gjort än så länge iallafall Ska inte ge upp på bilen bara försöka slå ner lite på tempot en stund Tack till er alla
tjoo ville bara säga tog erat råd lugna mig lite med bilen vart på fitness mässan i helgen Ett annat intresse jag har:P skönt tänka lite på annat än bilen en stund. och id ag åkte jag till garaget lite bara små pilla lite inget jobbigt precis ni får en bild å ja sen får vi se när jag gör mer:P
Gokväll gorg har haft lite ledigt nu så tänkte får väl göra lite små saker blev bara 2 bilder men så här ser det ut nu.
hmm alltså jag tror jag är nöjd. försöker inte bygga någon utställnignsmotor utan bara nått som ser ganska fint ut å är rent å kul att sätta i bilen igen.