hehe mina tecken gick inte missa mjo mår bättre men som sagt gäller tänka sig för kan avslöjja att Deamo fixade xneon till Humlan nyss åxå Sicken kille;)
sånna vänner växer inte på träd! släng upp pix sen
Inga bilder på det han bjöd på ebay å fick bra priser:P Även han som hjälpte mig ta hem det nya grenröret Så fort grejjorna kommer så ska ni får bilder Lovar
hehe mina tecken gick inte missa mjo mår bättre men som sagt gäller tänka sig för kan avslöjja att Deamo fixade xneon till Humlan nyss åxå Sicken kille;)
Nice med xenonkit.. du vet inte vilket? funderar på att köpa från ebay jag också kanske.. men finns ju uppsjö av varianter
ojoj humlan ska ha ljus;) trodde du skulle tejpa kryss över lyktorna oscar:( skönt att du mår bättre gubben, som jag sa, vänta med gymmet en stund nu;)
ojoj humlan ska ha ljus;) trodde du skulle tejpa kryss över lyktorna oscar:( skönt att du mår bättre gubben, som jag sa, vänta med gymmet en stund nu;)
Mjo hade vart nice slänga en lampa åt helv å stupa ut en ett stort luftfilter där;) RACING Jo i dag mår jag mycket bättre har lovat mamma inte gymma osv men snart så;) måste ju slänga på mig några pannor
Fick hem nya kamremmar till bra priser på jobbet kan va ett tipps o kolla sen
Låter helt klart intresant tänkte försöka slänga i hop toppen först kan avslöjja jag tvättade den med högtryck å avfettning innan Shit så ren den blev Blir antaligen en OMgång diskmaskin i morn
Mjo hade vart nice slänga en lampa åt helv å stupa ut en ett stort luftfilter där;) RACING Jo i dag mår jag mycket bättre har lovat mamma inte gymma osv men snart så;) måste ju slänga på mig några pannor
ja alla strävar vi ju efter min vikt:o
Asså toppen är ren och fin nu:)?
hehe klart vi gör;) Oja matte t'nker äta från sitt block sen så fint blire