Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
jag har nyss flytta till denna stad:P så¨jag har inte blivit vän med dom än:P men jag har inge pass eller så med mig men hur mkt böter blir de dom lär väl se att jag har körkort i sin dator:) jag ska skaffa nytt till veckan kan inte göra de helg men vill inte sitta hemma hela helgen:P
jag har nyss flytta till denna stad:P så¨jag har inte blivit vän med dom än:P men jag har inge pass eller så med mig men hur mkt böter blir de dom lär väl se att jag har körkort i sin dator:) jag ska skaffa nytt till veckan kan inte göra de helg men vill inte sitta hemma hela helgen:P
har för mig det var 700kr eller nåt liknande. Men som sagt, har du förlustanmält det och är trevlig tycker man att du skall klara dig. Ja självklart kan de se att du har körkort... Men en lagen är lagen. Man skall ha körkortet med sig när man kör bil.
Hade jag varit dig hade jag inte oroat mig utan kört som vanligt. Tror du måste ha bra otur eller vara jäkligt otrevlig för att få böter om de ser att du anmält förlusten
660A Vid färd ej medfört körkort/bevis om att körkort utfärdats(gäller endast personbil, lastbil, buss, motorcykel, terrängvagn och motorredskap kl I ) 500:-
Även om de kan se det i datorn så kan det ju bli svårt för dig att bevisa att du är du om du inte har något annat leg...
Tappar man bort körkort ringer man direkt till 11414 och berättar det. Sen stoppar polisen en, då förklarar man vad som hänt, är trevlig och hoppas de är trevliga. Men bäst är att inte köra så polisen behöver stoppa en.