3680
Sök

Skoja med polisen !!

Avstängd
63 Inlägg
11 oktober 2009
Trådstartare
Hej!

Nån som har nått hum om man kan torska hos polisen om man är ute i sin gamla raggarbil och har den full med tomma ölburkar upp till knäna och sen sitter i bilen och hinkar vatten i en tom starkölsburk och kör runt på stan och raggar tongue

? Dom lär ju bli lite ställda när man öppnar och kliver ur och det bara rinner ut burkar?

Full gas ger ras!

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
11 oktober 2009
får jag fråga, vad är meningen?

Os Difuntos
1 822 Inlägg
11 oktober 2009
Jag har tänkt samma tanke faktiskt eller varför inte ta det ett steg längre, Sitta med en flaska T-röd med färgat vatten i haha vilka blickar man skulle fått från andra billister.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

5 089 Inlägg
11 oktober 2009
jooo det var ju en rolig idé..

En annan rolig idé är ju att man byter ut ölburkarna med fisk.. tror du att polisen skulle stå ut med stanken att tjaffsa?

BLOGG!!!

\Lindgren

508 Inlägg
11 oktober 2009
sandlåde-nivå..

653 Inlägg
11 oktober 2009
hahaha hade vatt jävligt roligt! kan ju inte bli fäld för något heller smile om du gör de, FILMA!

Smoke tires not drugs

En gång till nu
760 Inlägg
11 oktober 2009
mulleri skrev:
sandlåde-nivå..

Nån som samlar vuxenpoäng här eller wink.

jag kan dock se en rolig bild framför mig om hur de hade sett ut om de runnit ölburkar när du öppnar dörren.
en rolig tanke,  onödigt å lägga ut en tråd om det, och kanske lika onödigt att svara på d tongue, cheers !

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

Amatör
444 Inlägg
11 oktober 2009
det e humor ialf =0)

8 156 Inlägg
11 oktober 2009
Du kanske kan åka dit på nedskräpning wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
11 oktober 2009

Bästa sättet att skoja med polisen, bara tuta på dom! smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
11 oktober 2009
hade en Mjau tuta på min gamla saab 900.. den blev ganska så poppis pland poliserna i stan.. Hii.. de fick sej ett gått skratt ialalfall wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

Grävmaskinist
216 Inlägg
11 oktober 2009
Va och tog mitt "Blåa körkort" i helgen (en sort certifiering för dikesrensning och skyddsdikning). Kul när dom stannar mig och frågar efter körkortet och så ger jag dom de plastkortet XD

1 754 Inlägg
11 oktober 2009
WHOOOT-WHOOOT! big_smile

Helt underbart med samma tuta som ett tåg.

Jag kan inget om allt.

982 Inlägg
12 oktober 2009
du får nog bygga en vall runt om kring dig tror burkarna blir trafikfara om dom kommer under pedalerna smile..men alltid kul att jävlas med pliten

287 Inlägg
Forummoderator
9 299 Inlägg
12 oktober 2009
FLindgren skrev:
En annan rolig idé är ju att man byter ut ölburkarna med fisk.. tror du att polisen skulle stå ut med stanken att tjaffsa?

Jag har en polare som tog sig igenom tullen tack vare en massa illaluktande ostar som de dukade upp på instrumentbrädan. Det var mitt i sommaren och stanken var tydligen olidlig. När de vevade ner rutan till tullgubben så skrek han bara "-Fyfan, åk vidare!"

För att historien ska bli roligare så lägger jag till att det var på 70-talet och att de var på väg hem från Amsterdam. wink

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Ljudbyggare
170 Inlägg
12 oktober 2009
Får jag rekommendera Systemets Carlsberg (alkoholfri) öl. Jävligt god faktiskt, snuten reagerade ganska snabbt när jag tog en klunk vid rödljuset hahaha. Men va fan alkoholfri ju. Kunde ju inte göra nåt.

2 982 Inlägg
12 oktober 2009
inte undra på att polisen vill jävlas med oss andra när folk som du kommer på så ytterst smarta idéer!
hoppas du åker dit så det stänker om det för förargelseväckande eller liknande
Senast redigerat av Residence (12 oktober 2009)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
12 oktober 2009
Residence skrev:
inte undra på att polisen vill jävlas med oss andra när folk som du kommer på så ytterst smarta idéer!
hoppas du åker dit så det stänker om det för oförargeligt beteende eller liknande

Ska ja va först me å skriva "vafan öööö, gubbe, ska du samla vuxenpoäng? har du ingen humor? sluta mensa...öhhhhh...spela kåntärstrajk me åss"

Darth Vader
1 644 Inlägg
12 oktober 2009
Residence skrev:
hoppas du åker dit så det stänker om det för oförargeligt beteende eller liknande

Att åka dit för oförargeligt beteende vore en bedrift smile

Braaaaap?

Sök