Nån som har nått hum om man kan torska hos polisen om man är ute i sin gamla raggarbil och har den full med tomma ölburkar upp till knäna och sen sitter i bilen och hinkar vatten i en tom starkölsburk och kör runt på stan och raggar
? Dom lär ju bli lite ställda när man öppnar och kliver ur och det bara rinner ut burkar?
Jag har tänkt samma tanke faktiskt eller varför inte ta det ett steg längre, Sitta med en flaska T-röd med färgat vatten i haha vilka blickar man skulle fått från andra billister.
jag kan dock se en rolig bild framför mig om hur de hade sett ut om de runnit ölburkar när du öppnar dörren. en rolig tanke, onödigt å lägga ut en tråd om det, och kanske lika onödigt att svara på d , cheers !
Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Va och tog mitt "Blåa körkort" i helgen (en sort certifiering för dikesrensning och skyddsdikning). Kul när dom stannar mig och frågar efter körkortet och så ger jag dom de plastkortet XD
En annan rolig idé är ju att man byter ut ölburkarna med fisk.. tror du att polisen skulle stå ut med stanken att tjaffsa?
Jag har en polare som tog sig igenom tullen tack vare en massa illaluktande ostar som de dukade upp på instrumentbrädan. Det var mitt i sommaren och stanken var tydligen olidlig. När de vevade ner rutan till tullgubben så skrek han bara "-Fyfan, åk vidare!"
För att historien ska bli roligare så lägger jag till att det var på 70-talet och att de var på väg hem från Amsterdam.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Får jag rekommendera Systemets Carlsberg (alkoholfri) öl. Jävligt god faktiskt, snuten reagerade ganska snabbt när jag tog en klunk vid rödljuset hahaha. Men va fan alkoholfri ju. Kunde ju inte göra nåt.
inte undra på att polisen vill jävlas med oss andra när folk som du kommer på så ytterst smarta idéer! hoppas du åker dit så det stänker om det för förargelseväckande eller liknande
inte undra på att polisen vill jävlas med oss andra när folk som du kommer på så ytterst smarta idéer! hoppas du åker dit så det stänker om det för oförargeligt beteende eller liknande
Ska ja va först me å skriva "vafan öööö, gubbe, ska du samla vuxenpoäng? har du ingen humor? sluta mensa...öhhhhh...spela kåntärstrajk me åss"