2434
Sök

Kör aldrig ner cabbad när någon sätter på spolaren

20 Inlägg
9 maj 2006
Trådstartare
Blir man inte förbannad, när man kör nere med cabben och någon kör om och tittar först på bilen, sen sätter dom på spolaren när dom har kört om inte en gång men fyra.
Senast redigerat av crossfire (9 maj 2006)

"Ijenkligen"
786 Inlägg
9 maj 2006
va?

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

BMW Power
2 362 Inlägg
9 maj 2006
Det var inte snällt gjort av dom tongue

BMW, bogsering med wire :/

227 Inlägg
9 maj 2006
Dem var nog bara avis och ville jävlas med dig...då får ta det med en nypa salt...

Dum spiro, spero...

20 Inlägg
9 maj 2006
Trådstartare
JE skrev:
Dem var nog bara avis och ville jävlas med dig...då får ta det med en nypa salt...

Jag vet, jag kunde ju få en chans att hämta hårschampo. Men man blir ändå jäkligt uttråkad på sådana mänskor.

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
9 maj 2006
Så taskigt, hur svårt kan det vara att bara köra förbi och inte bry sig? Jobbiga människor det finns.
Har en liknande historia själv, jag och min kompis va ute och körde cabbe, brevid oss kommer det upp en tjock ful invandrargubbe med en kompis och ungen i bilen, han gör värsta pussmunnen mot oss, och när det blir grönt trycker vi gasen i botten. Men sen kommer dom upp brevid oss så hon bromsar i stället och dom lägger sig framför oss i den andra filen och den dumma ungen kastar ut ett bananskal ur bilen och vänder sig snabbt om för att se om det prickat. Varför måste man göra något sånt, hade dom själva blivit glada över att få ett bananskal på sig?

My Sweetest Poison

www.ultimatestyling.se
29 Inlägg
10 maj 2006
Skitgubbe!! Alla ska va så avis, kan inte bara åka förbi och le åt en snygg bil!!

Trist att man ska behöva råka ut för sånt!

sad

----------------------------- Tjejträffen 22-23/7 2006-----------------------------------
SPONSORER: www.bjurmans.nu www.drolsson.com www.ohlins.com MotorWallin Örebro. www.ultimatestyling.se Garaget.org

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
10 maj 2006
Du skulle ha kastat nåt genom hans bakruta big_smile
Då kanske han skulle tänka sig för lite extra, nästa gång wink

edit: stavfel tongue
Senast redigerat av calibra_nox (10 maj 2006)

SSS -12
3 217 Inlägg
10 maj 2006
Hahaha... Låter som en grej jag gjorde, ställde mina munstycken så att de pekade rakt bak! Sen såfort man fick en polare bakom så var det bara att spruta tongue Tror inte att det var någon som inte asgarvade!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

482 Inlägg
10 maj 2006
Gammal hederlig avundsjuka hmm

Menar, folk kan inte vara glada över att någon har finare bil än dem själv.
Kan dock vara en jädrans kul att göra samma sak, fast på cyklister! lol

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

120 Inlägg
10 maj 2006
Nu e inte jag någon större fanatiker av Crossfirens design, men sånt där e bra jä*la irriterande. Va dom inte rädda att du skulle åka ikapp å knäppa dom?

Sök