händer inte så mkt just nu över nyår.. väntar på endel delar och imorn ska jag för en gångskull umgås med lite folk haha :p Däremot blir de kanske garaget på fredag
2jan- Blev garaget en stund idag. bara skruvat lite på motorn typ. Imorn ska jag försöka ta tag i lådan
Mer prylar på plats.
mm, godis
mm
Provmonterade insuget en sväng, ser himla rent å fint ut
Usch, förhoppningsvis ska de se lite bättre ut imorn kväll
väntar fortfarande på mitt svänghjul. Men han som ska göra de åt mig har haft ledigt.. hoppas på få hem de snart. Sen ska nog motorn nästa tillbaka i igen.
väntar fortfarande på mitt svänghjul. Men han som ska göra de åt mig har haft ledigt.. hoppas på få hem de snart. Sen ska nog motorn nästa tillbaka i igen.
/Patrik
det vart mer än vad jag trodde ser ju snart ny ut bilen
Du går verkligen all-in. Snyggt med de små detaljerna som gör motorn så fräsh; Hjälppaggregasfästet svart, lite småsaker lackade röda etc. Jesper Persson likes it som det skulle stått på Facebook!
Du går verkligen all-in. Snyggt med de små detaljerna som gör motorn så fräsh; Hjälppaggregasfästet svart, lite småsaker lackade röda etc. Jesper Persson likes it som det skulle stått på Facebook!
Tack som fan, känns ju dumt att fuska ju Sånna här kommentarer som får en att jobba vidare. Kul att några följer projektet, går sakta men säkert! Creds till er iaf för jag tycker de är sjukt kul! Aja more to come!
Tack som fan, känns ju dumt att fuska ju Sånna här kommentarer som får en att jobba vidare. Kul att några följer projektet, går sakta men säkert! Creds till er iaf för jag tycker de är sjukt kul! Aja more to come!
Tycker du jobbar på i lagom tempo. Man går ju alltid hårt ut i början, sen inser man att latheten sakta smyger på en Motorn är ju klar för din del, så du behöver ju inte stressa inför 2010 säsong! Minst 3 månader kvar att slita
3 jan - Tjena, skönt. Nu har man jobbat sin helg också, han vara i garaget efter jobbet med. Gött som fan! Har hållt på med växellådan hela tiden jag vart i garaget, så de är vel typ de enda ni kommer få se Tror nästan det blev bra
såhär såg det ut när jag började ..
mm
Spolat av och tvättat 4 gånger med avfettning. kändes lite smått tröstlöst efter ett tag. Inte så varmt ute heller, 14 minus tror jag de va..
Körde ett tag med borrmaskin + ståltrissa. Blev fan så mkt bättre, men satan va de damma :p
detaljer.
så fick de bli, ser ju fan mkt bättre ut en förut. Lite segt att lägga ner svin många timmar på lådan. Skulle egentligen kosta på en diff.. men men, får köra lugnt i sommar så får man se sen om man inte kan skaffa en till låda och göra iordning med diff sen
Var ju tvungen att tjuv montera lite
Imorn är det ny vecka, lite kul. Då kommer lite nya saker in som jag beställt Hoppas även att få tillbaka mitt svänghjul denna vecka, aja vi får la se. Tror farsan skulle dit imorn. Så han kanske får ett vettigt svar.
Fy fan vad kul o se att de blir så stilrent gjort av dig Den kommer vara bättre än när den var ny. den kommer se så JÄVLA fräsch ut i sommar. Vi får försöka ta de där med lyktorna nån gång. Sj har man fullt upp med jobb så jag får se när jag kan slita mig till Arboga nån gång. Jag har iaf 3" nu hela vägen hehe..men din kommer gå betydligt värre än min *snyft* avis.. men de är grymt jobb du lägger ner iaf Keep up the good work