volvo_240_tic skrev:gör som farmor och farfar när dom valde namn på farsan..dom tog det namn som stod i almanackan så han fick födelsedag och namnsdag på samma dag
NiclasT skrev:PitchBitch skrev:civicbruden skrev:PitchBitch skrev:Hej hejGrattis till bebben!!!Fick själv en dotter i början på mars, hon kan ALLT om bilar nu Kommer tyvärr inte på något namn, men min dotter heter Nova.AnnikaMycket vackert namn
PitchBitch skrev:civicbruden skrev:PitchBitch skrev:Hej hejGrattis till bebben!!!Fick själv en dotter i början på mars, hon kan ALLT om bilar nu Kommer tyvärr inte på något namn, men min dotter heter Nova.Annika
ludde__mannen skrev:Döp han till Mr fun!!
Bullo skrev:om det blir en hon så kanske impreza i förnamn vore något?lycka till!
PitchBitch skrev:civicbruden skrev:PitchBitch skrev:Hej hejGrattis till bebben!!!Fick själv en dotter i början på mars, hon kan ALLT om bilar nu Kommer tyvärr inte på något namn, men min dotter heter Nova.Ha de!!!Tack tack Fick förslaget Nova på en annan sida, efter Cheva. Nå´t som du tänkte på??? Vad tycker du om Monz då??? Ha det så bra!!!Svar:Ja var därifrån jag fick det. Passar henne perfekt...Monz... klart snyggt!!!Vet du vad du ska ha förresten???Och när?Ha de så bra!!Annika
wrapman skrev:Christian som Christian Macros och Christian von Koenigsegg, om det nu blir en kille ; D
vitafaran skrev:Leffe efter bilmekanikern i Sunes sommar (kassiker)
camaro67 skrev:Shelby??? coolt
THEBADGUY skrev:Roy och roger heter dom^^..osäker på stavningen dock...
civicbruden skrev:PitchBitch skrev:civicbruden skrev:PitchBitch skrev:Hej hejGrattis till bebben!!!Fick själv en dotter i början på mars, hon kan ALLT om bilar nu Kommer tyvärr inte på något namn, men min dotter heter Nova.Ha de!!!Tack tack Fick förslaget Nova på en annan sida, efter Cheva. Nå´t som du tänkte på??? Vad tycker du om Monz då??? Ha det så bra!!!Svar:Ja var därifrån jag fick det. Passar henne perfekt...Monz... klart snyggt!!!Vet du vad du ska ha förresten???Och när?Ha de så bra!!Annikanäeee vet inte vad det är för nå´t men i början av december är BFMonz och Nova låter fint ihop!!! Ha det gott.... // Helena