har haft min HTC hero i snart två månader och är grymt nöjd, den tar visserligen en stund att lära sig hantera, men när man väl kommit över den tröskeln så är användningsområdet i stort sett obegränsat...
menyer, funktioner etc påminner väldigt mycket om iphone med skillnaden att man kan ha mer än ett program (app) igång samt att man kan byta batterier och minne som man finner lämpligt, visst batteritiden är inte mycket att skryta med om man har alla funktioner igång (väderinfo, gps, 3G, wifi, bluetooth, har man alla dessa aktiva så suger de batterier som en svamp). tack vare att det är android som är ett linuxbaserat OS så kan man göra om det i stort sett hur mycket man vill, men att börja roota etc är väl inget jag skulle rekommendera att man gör första dagen men när man börjar kunna telefonen så kan man plocka hur mycket man vill fram och tillbaka...
edit: när jag nu haft tid att jämföra iphone och HTC hero så är det heron som gäller alla dagar i veckan för min del då iphone är alldeles för enkelspårig och tillåter inga som helst egna ideér, som Mortalis sa i nån tråd: "därför att Apple vet bäst" hur de ska kunna veta hur jag vill ha min mobil vet jag inte, men deras bild av en bra mångsidig mobil stämmer inte överens med min iaf...
Senast redigerat av TS_quattro (5 februari 2010)
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!