Drog mitt första Roadkill idag, Blev tyvär en liten kattungen som sprang ut i vägen och fick smaka på höger framhjul på min väns (ironiskt nog) likbil. Så vad har ni lyckats medvetet eller omedvetet lyckats träffa med eran bil??
Omedvetet: Kört på en Ormvråk. Jäveln var självmordsbenägen o dök ner framför bilen. har ett hål i kofångaren som minne.
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Ett råddjur..men det gick bra. Tror råddjuret bara fick djävulskt ont i rumpan då jag "puttade" ut den i en djup snödriva för några vintrar sedan. Min grill gick dock åt pipsvängen
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
till ts: Fick ägaren reda på att ni hade kört över katten?
Jag körde över en räv en gång, men han klarade sig för han måste ha stannat mellan framhjulen för han försvann under stötfångaren men man hörde ingen smäll. Tur att jag åkte hög bil just då.